Ubisoft wiele razy zaskakiwał nas swoimi produkcjami, które potrafiły zachwycić nas od pierwszego wejrzenia. Niestety ostatnio to często oszukane zwiastuny.
Dlaczego tak jest? Firmy starają się jak najbardziej zaimponować graczom za pierwszym razem, z tego powodu bardzo często udaje się zachęcić wiele osób do zakupu danej produkcji. Niestety w ciągu ostatnich lat Francuzi cały czas pokazują nam cytuję "wizję, jak chcemy by dana gra wyglądała".
Poniższe wideo udowadnia jak bardzo różnią się pierwsze zwiastuny oraz ostateczne gry. Różnica jest olbrzymia i to zdecydowanie na minus. Gracze pomimo, że wciąż kupują dane tytuły często mogą się okazać oszukani.
Mam jednak nadzieję, że ostatnie uwagi dotyczące tej strategii zmienią ich podejście do tworzenia zwiastunów. Kolejne zawody z pewnością przełożą się na sprzedaż wszystkich gier w portfolio. Czas faktycznie pozwala zapomnieć o takich drobiazgach, ale coraz głośniejszy odzew musi zadziałać.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu