Nie ma dla mnie takiego znaczenia, bo wolę grać w grę bez bugów i poświęcić trochę czasu na łatkę niż, żeby wnerwiać się jeśli jest to krytyczny błąd uniemożliwi bądź utrudni grę.
redakcja | 10 marca 2014, 09:15
Jak to powoli zaczyna wchodzić w standard w dniu premiery InFamous: Second Son ma wyjść patch do tej gry więc nastawcie się że przy odpaleniu trochę poczekacie.
Czemu tak się dzieje powód jest prozaiczny gra musi trafić dużo wcześniej do tłoczni a testy ciągle trwają więc gdy developerzy trafią na jakiś krytyczny bug są zmuszeni odpalić premierowy update :). Przeszkadza wam to w ogóle?
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Nie ma dla mnie takiego znaczenia, bo wolę grać w grę bez bugów i poświęcić trochę czasu na łatkę niż, żeby wnerwiać się jeśli jest to krytyczny błąd uniemożliwi bądź utrudni grę.
Jeżeli był błąd a jest już naprawiony to dla mnie nie ma problemu. Mimo, że nie podoba mi się to, jako samo w sobie.
To jest trochę dziwne, gra powinna wychodzić bez większych błędów, rozumiem gdy łatka jest potrzebna i jest niewielka, ale żeby w dniu premiery krytyczny bug istniał ?
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Jeżeli dopiero teraz wychodzą na jaw błędy to może nie powinni się tak śpieszyć z wydaniem gry. mimo że do premiery jeszcze trochę mogą być inne błędy których nie zdążą poprawić na czas.