Pattern, przygodowa gra narracyjna, symulator chodzenia, autorstwa niezależnego zespołu w składzie: Galen Drew, Michael Bell, Badru zadebiutuje w kwietniu.
Rozgrywkę podobną do tej, którą mogliśmy przeżywać w niezależnej produkcji Shape of the World, nastawioną na eksplorację i narracyjny styl, w kwietniu tego roku zaprezentuje graczom zespół niezależnych twórców, w składzie: Galen Drew, Michael Bell, Badru, w grze przygodowej typu symulator chodzenia, zatytułowanej: Pattern.
Gra, której wydaniem zajęło się Ice Water Games, wydawca darmowej gry narracyjnej Stones of Solace, przedstawia historię bezimiennej osoby, którą w pewien ciepły, słoneczny poranek budzi szept wiatru przenikający przez sosnowy las. Jest to mu znane miejsce, po którym podróżuje jak po własnym śnie. Z czasem zagłębia się jednak w świat obcy, ale i piękny zarazem, wiedziony przez wijący się w oddali dym.
Pattern to produkcja oferująca graczom stale zmieniające się, urokliwe krajobrazy, które bywają surrealistycznym, przekształcającym się snem, wiele lokacji, miejsc i środowisk do zwiedzenia i narracyjną, spokojną opowieść. Rozrywce towarzyszy generatywna ścieżka dźwiękowa stworzona przez Michaela Bella.
Gra zadebiutuje w dystrybucji cyfrowej na platformie Steam, w wersji na komputery osobiste PC, 7 kwietnia 2020 roku.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu