Skoro Poznań Game Arena 2017 wystartuje już za chwilę to nie mogło również zabraknąć Game Industry Conference 2017, które już dzisiaj się rozpoczęło.
Największa polska konferencja związana z tworzeniem gier właśnie wystartowała, a przytaczane przez organizatorów liczby po prostu muszą budzić szacunek - w zeszłym roku pojawiło się aż 126 prelegentów, 120 prelekcji oraz 3100 uczestników. Twórcy i pasjonaci po raz kolejny będą mieli okazję nie tylko posłuchać wielu interesujących wykładów, ale także będą posiadać niewątpliwą okazję do nawiązania kontaktów biznesowych.
Rzecz jasna nie zabraknie również okazji do kreatywnych rozmów czy wymiany doświadczeń, które mogą okazać się przydatne podczas tworzenia swoich tytułów czy planowaniu kolejnych projektów.
Przy okazji odbędzie się również GeekCareers, w ramach którego wiele firm będzie poszukiwać wyjątkowych talentów, które być może za pewien czas dołączą do grona deweloperskiego. Istotne jest również to, że pośród kandydatów znajdują się również bardziej doświadczeni twórcy oraz seniorzy i leaderzy stanowiący olbrzymie wsparcie dla projektu.
W gronie zagranicznych gości znajdziemy:
John Romero – amerykański game designer współzałożyciel id Software i autor takich gier jak Wolfenstein 3D, Doom czy Quake. Jest główną gwiazdą odbywającego się w ramach GIC wydarzenia Intel Buzz Workshop.
Daniel Dociu– urodzony w Rumunii Art Director Amazon Games Studios. Pracował dla Ncsoft North America, ArenaNet, Square, Electronic Arts I Zipper Interactive. Pracował nad serią FIFA, Guild Wars, Need for Speed, Half-Life 2 i wieloma innymi grami.
Chris Bourassa– jest dyrektorem kreatywnym, artystą i współtwórcą Red Hook Studios, gdzie pracuje nad Darkest Dungeon. Chris od 15 lat jest dyrektorem artystycznym i concept artystą, pracował nad wieloma grami wideo i animowanymi programami telewizyjnymi.
Josh Sawyer – game designer specjalizujący się w grach RPG. Współtwórca takich hitów jak Icewind Dale, Fallout III, Neverwinter Nights i Fallout: New Vegas. Jego najnowszym dziełem jest świetnie przyjęta gra Pillars of Eternity.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu