Scorn, składający się z dwóch części, inspirowany stylem H.R Gigera i malarstwem Zdzisława Beksińskiego, pierwszoosobowy survival horror trafił po raz kolejny na Kickstartera.
Twórcy, serbskie studio Ebb Software, postanowili po raz kolejny spróbować swoich sił na platformie Kickstarter, umieszczając na niej pierwszą, z dwóch części swojego projektu, nad którym pracują już dwa lata. Część, noszący tytuł: Dasein jest już prawie ukończona, choć autorzy pragną poczynić pewne jej poprawki, w czym może pomóc zbiórka trwająca na Kickstarterze. Jeśli wszystko przebiegnie zgodnie z założeniami, projekt zadebiutuje w sprzedaży w 2018 roku.
Scorn, o którym miałam przyjemność już Wam wspominać klikprzenosi nas do obcego, surrealistycznego świata, w którym panuje izolacja i odosobnienie, a zwiedzane tereny eksplorujemy w sposób nieliniowy. W trakcie gry nasz bohater zyskuje nowe możliwości, większe umiejętności, broń i różne przedmioty. Rozgrywka zmusza graczy do ciągłego myślenia i podejmowania decyzji związanych z licznymi, możliwymi do przemierzenia ścieżkami, układającymi się w strukturą typu labirynt z różnymi pokojami do zwiedzenia. Trzeba jednak pamiętać o tym, że gra nie wybacza naszych błędów, a wrogowie nie śpią.
Scorn zadebiutować ma w sprzedaży dopiero w przyszłym roku, na platformach PC. Kiedy? Tego dokładnie nie wiemy, ale już dziś możliwie jest przetestowanie wersji demonstracyjnej gry, którą znajdziecie na stronie kampanii, w linku poniżej.
Surrealistyczny design robi swoje, uwielbiam gdy twórcy chcą mnie stłamsić atmosferą zaszczucia, odosobnienia i odizolowania. Już nie mogę się doczekać aż będę przemierzać otwarty świat połączony regionami, kocham eksploracje wciąż to nowych lokacji, wysoki poziom trudności i wybory przekładające się w istotny sposób na przedstawioną opowieść.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Surrealistyczny design robi swoje, uwielbiam gdy twórcy chcą mnie stłamsić atmosferą zaszczucia, odosobnienia i odizolowania. Już nie mogę się doczekać aż będę przemierzać otwarty świat połączony regionami, kocham eksploracje wciąż to nowych lokacji, wysoki poziom trudności i wybory przekładające się w istotny sposób na przedstawioną opowieść.