nocarz | 21 lutego 2017, 16:00
W nowej odsłonie Pillars of Eternity 2: Deadfire będzie działać całkowicie nowy system pogodowy. W odróżnieniu do jedynki twórcy obiecują stworzenie jeszcze bardziej realistycznego świata poprzez dodanie dynamicznych elementów jak wiatr, deszcz, chmury i burze, mogące zmienić się w każdej chwili.
Główny programista, Adam Brennecke zdradza jeszcze więcej szczegółów w rozmowie z serwisem mmorpg.com:
- Kiedy po raz pierwszy trafisz w jakieś miejsce, może być słoneczny dzień, ale z czasem zaczną się pojawiać chmury, które przesłonią niebo i zacznie padać deszcz. Zerwie się wiatr, który sprawi, że chorągiewki, płaszcze, pochodnie czy drzewa zaczną się poruszać, w zależności od jego siły i kierunku. Kiedy będzie padać mocniej, ludzie zaczną reagować przez komentowanie, zakrywanie głów, chowanie się w budynkach.
- Aktualnie możemy dodać status postaci w różnych warunkach pogodowych. Zaczęliśmy nieco z tym eksperymentować. Dzięki temu projektanci mają więcej pola do popisu - np. podczas walki trzeba będzie uporać się z nieco innym wyzwaniem. NPC zmienią swoje zwykłe zachowanie, np. gdy lunie deszcz, farmer postanowi wpaść wcześniej do baru na drinka zamiast moknąć. Jednak na dłuższą metę, jeśli nie będzie padać przez wiele dni, farmerzy nie zmienią swojego rytmu pracy.
Twórcy opublikowali także dwa filmy. W pierwszym możemy zobaczyć miasto Neketaka, drugi prezentuje jak będą działać relacje z towarzyszami.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu