TOM3K Jak rozumiem chodzi o negatywną przyszłość tak? Z drugiej strony Guerilla Games nieźle poradziła sobie odchodząc od FPS-ów i tworząc Horizon: Zero Dawn. :D
Tamer Adas | 26 listopada 2017, 22:45
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: gamesindustry.biz
Komentarze [3]:Ta gra na prawdę jest czubkiem góry lodowej lub jakieś wspomnicie moje słowa ;)
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
A mnie zainteresowała ta informacja, jeżeli rzeczywiście sprawy tak się mają to uważam, że jest to dobry ruch, powiedzmy sobie szczerze studio ma umiejętności które pozwalają mu na kreację skórych rozmiarów świata lecz musi zatrudnić ludzi do wypełnienia świata w treść, chciałbym coś na miarę Wiedźmina z pod skrzydeł dużego studia z ambicjami i apetytem na sukces. Prawda jest taka, że w samochodówkach co mieli zrobić to zrobili i dobrze że nie koszą się jak EA z sportowymi corocznymi tytułami. Jest miejsce na taki projekt.