Przy takich cenach to się dziwię, że tak mała sprzedaż.
redakcja | 17 kwietnia 2014, 20:21
Mamy dla was podsumowanie kolejnego wiosnobrania w serwisie muve.pl. Trzeba przyznać, że dane są imponujące.
Wiosenne hity:
„Chcielibyśmy bardzo podziękować wszystkim naszym Klientom za udział w akcji. Cieszymy się, że tegoroczna edycja Wiosnobrania spotkała się z tak dużym zainteresowaniem z Waszej strony. Mamy nadzieję, że zdążyliście już ochłonąć, bo już dzisiaj kolejne emocje w muve.pl. Nie zwalniamy tempa - w samo południe mamy dla wszystkich niespodziankę." - powiedział Adam Wróblewski, szef muve.pl.
Zastanawiacie się pewnie co to za niespodzianka. Chodzi o dużą przecenę podczas weekendu świątecznego. Po liste promocji odsyłam was oczywiście na stronę: http://muve.pl/bethesda
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Tak, to zestawienie statystyk naprawdę robi wrażenie, widać, że akcja Wiosnobranie opłaciła się. Co 10 sekund gra była zamawiana, imponujące. Sklep narobił sobie z pewnością dużo fanów którzy będą go odwiedzać przy każdej okazji. Mam taką cichą nadzieję, że sklep Lubiegrać.pl też w przyszłości zorganizuje taką akcję :)
Świetna akcja ze strony Cenegi, a te statystyki wzbudzają podziw jak na polski rynek, chodź okazje niewątpliwie, przyciągały graczy. A teraz można czekać do Latobranie, chodź już próbuje odpowiedzieć.
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Akcja wiosnobranie bardzo dobrze świadczy o Cenedze. Tak samo powyższe podsumowanie które zaspokoi ciekawość niektórych. Również miło z ich strony że przygotowali dla nas niespodziankę w postaci kolejnych promocji.