nocarz | 3 marca 2017, 16:00
Podczas tegorocznej konferencji GDC w San Francisco, Randy Pitchford, szef Gearbox, zaprezentował demo technologiczne oparte na silniku Unreal Engine 4. Demo pokazują elementy,które według Pitchforda „moga się pojawić w grach Gearbox”. Całość jest łudząco podobna do klimatu gier z serii Borderlands.
Sam Pitchford jednak wielokrotnie powtarzał, że pokazani bohaterowie i lokacje, mogą, ale wcale nie muszą” trafić do produkcji Gearbox-u. Pitchford wspomniał np. o cieniowaniu w zależności od warunków panujących na danej planecie Dzięki temu scena może symulować w czasie rzeczywistym - wyjaśnił - Wraz ze zmianą pory dnia lub jeśli postawimy na inne systemy fizyczne, podczas - na przykład - eksploracji różnych planet.
Fizyka może być tu inna, a słońce i planety w innych miejscach niż na Pandorze - kontynuował, mówiąc o miejscu akcji poprzednich odsłon serii. Pokaz zakończył wystąpienie, że studio właśnie pracuje nad kolejną odsłoną Borderlands, która ukaże się tak szybko jak to możliwe.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu