Maciej Gaffke | 27 maja 2022, 15:10
W zeszłą niedzielę odbył się finał PGL Major Antwerp, w którym FaZe Clan zmierzył się z Natus Vincere w Counter-Strike: Global Offensive. Przez 2 tygodnie rozgrywki zostały wyświetlone w Polsce prawie 4,5 miliona razy.
Ostatecznie w finałowym starciu lepszy okazał się FaZe Clan. Jednak warto zwrócić uwagę na wyniki oglądalności PGL Major Antwerp. Są one większe niż jeszcze rok temu, co dobrze pokazuje, jak szybko rozwija się e-sport i popularność takich imprez w naszym kraju.
Zapoznaj się także z: [AKTUALIZACJA] Przecieki z rozszerzenia Cyberpunka 2077! Pojawi się nowa postać i siedem głównych misji
Polscy kibice i gracze Counter-Strike: Global Offensive mogli oglądać transmisje z PGL Major Antwerp dzięki GAM3RS_X. Łącznie odnotowano około 530 tysięcy unikalnych widzów ze wszystkich spotkań. Sam finał śledziło w szczytowym momencie ponad 61 tysięcy osób.
Warto zwrócić uwagę, że wszystkie spotkania z PGL Major Antwerp zostały wyświetlone prawie 4,5 miliona razy. To oznacza wzrost o około 100 tysięcy odsłon od poprzedniej edycji turnieju. Dzięki tym wynikom dobrze widać, że rozgrywki e-sportowe w Polsce stają się coraz popularniejsze wśród odbiorców.
Turniej z rozgrywek Counter-Strike: Global Offensive odbył się w Belgii i trwał od 9 do 22 maja. Pula nagród wyniosła milion dolarów, a rywalizacje na arenie śledziło 20 tysięcy kibiców.
Turnieje Counter-Strike:Global Offensive to najchętniej oglądany e-sport w Polsce. Sukces tegorocznej transmisji w naszym kraju bardzo nas cieszy i liczymy, że w przyszłym roku jeszcze więcej kibiców będzie z zapartym tchem śledziło zmagania najlepszych zawodników na świecie. Dostrzegają to również nasi partnerzy - coraz więcej firm słusznie widzi w e-sporcie potencjał dotarcia do nowych grup odbiorców i bardzo skutecznej promocji. Organizowane przez nas transmisje dają bardzo elastyczne możliwości kontaktu z potencjalnym klientem. Bardzo ciekawym przykładem są interakcje marek na czacie, który stanowi swoiste trybuny rozgrywek. Tutaj można wejść w dialog z kibicami, co na meczach stadionowych jest raczej niemożliwe. Jako GAM3RS_X stawiamy sobie za cel połączenie firm z entuzjastami e-sportu w sposób który jest przyjazny i nieinwazyjny dla wszystkich. - powiedział Jan Zarzycki, Key Account Manager Specialist, z GAM3RS_X.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu