Tamer Adas | 12 marca 2024, 22:25
W okresie gdy z dużych firmy zwalniani są kolejnymi pracownicy, dochodzi także do narodzin nowych zespołów deweloperskich. emptyvessel i Giant Skull to dwa nowe studia, które zgromadzą w sobie doświadczonych autorów, którzy pracowali w takich ekipach jak id Software, Naughty Dog i Activision oraz Sony Santa Monica, Respawn Entertainment.
Osoby przybite kolejnymi zwolnieniami w branży gier w końcu doczekali się znacznie bardziej pozytywnych wieści. W ostatnich dniach założone zostały dwa zespoły deweloperskie, które gromadzą w swoich składach autorów, którzy pracowali nad największymi branżowymi hitami.
Obie ekipy zdecydowały się zapowiedzieć, jakie mają plany odnośnie swojej przyszłości oraz zamierzeń związanych z pierwszymi tytułami, jakie mają się ukazać spod ich skrzydeł.
Zapoznaj się także z: Wieloosobowe Marvel's Spider-Man The Great Web wyciekło! Czy projekt miał szansę okazać się nowym sukcesem?
Stig Asmussen były dyrektor odpowiedzialny za takie gry jak Star Wars Jedi Survivor oraz God of War 3 zapowiedział, że rozpoczął pracę w nowej firmie Giant Skull, która od razu spróbuje swoich sił w segmencie AAA. Skład z byłymi pracownikami Respawn Entertainment, Riot Games, Rocksteady Studios oraz Epic Games zabierają się za tytuł, który powstać ma w zespole skupionym wokół kreatywności oraz ciekawości w poszukiwaniu nowych rozwiązań.
Ich celem jest dostarczenie tytułu z mocnym naciskiem na opowieść, heroiczne potyczki oraz sprawienie, że powstanie nowe uniwersum, które faktycznie przyciągnie do siebie fanów na wiele, wiele lat. Debiutancki projekt będzie grą przygodową akcji na silniku Unreal Engine 5, której istotnym aspektem będzie ścisła współpraca z fanami.
To jednak nie koniec pozytywnych wieści, ponieważ utworzono również emptyvessel, efektownie zapowiadający się (w formie wideo!) zespół deweloperski. Autorzy znani z pracy w między innymi id Software, Illfonic, Activision Blizzard, Crystal Dynamics, Striking Distance Studios czy Naughty Dog, chcą zaskoczyć graczy swoim tytułem AAA. Ekipa na czele której znajdzie się Emanuel Palalic i Garrett Young ze wsparciem Micka Gordona przygotowują tytuł, który biznesowo jest ryzykowny.
Osadzona w futurystycznej przyszłości propozycja ma być immersyjną strzelanką zatytułowaną The System, która oparta została o silniku Unreal Engine 5, dzięki czemu możliwe będzie zaoferowanie innowacyjnych rozwiązań. Te mają zapewnić sukces oraz wywołać spore poruszenie społeczności oraz krytyków.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://gamingbolt.com/star-wars-jedi-god-of-war-3-director-forms-new-independent-aaa-studio-giant-skull https://gamingbolt.com/emptyvessel-is-a-new-aaa-studio-comprised-of-former-id-software-naughty-dog-activision-vets
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu