Zarówno ze Stanów Zjednoczonych jak i z Japonii przybywają wieści dotyczące wydarzenia cyfrowego Sony mającego zaprezentować gry na PlayStation 5!
Venture Beat oraz Bloober poinformowały o tym, że Sony wstępnie zatwierdziło 4/3 czerwca 2020 roku jako dzień zaprezentowania graczom szeregu gier zmierzających na PlayStation 5! Niemniej nie jest to w pełni zatwierdzona data, niemniej tutaj rozpoczynają się schody....
Oba źródła podają nieco odmienną datę, przy czym zgadzają się z tym, że jeżeli nic się w najbliższych dniach nie stanie, to ostatecznie na samym początku przyszłego miesiącu ujrzymy szereg nowych tytułów.
PlayStation chce mocno się wsłuchać w głos graczy, choć koronawirus cały czas wpływa na materiały, uzgodnienia oraz decyzje. Niemniej mamy w końcu ujrzeć gry faktycznie funkcjonujące na nadchodzącej konsoli.
Co ciekawe, korporacja nie zamierza w ogóle obecnie wspominać o swoim sprzęcie, być może nawet go nie ujrzymy chociażby w formie zdjecia. Dosłownie wszystko ma się "kręcić" wokół gier, w tym także tych jeszcze nie zapowiedzianych.
Japończycy mogą wykonać kolejny niezwykle ciekawy krok, przypominający wcześniejsze marketingowe działania konkurencji. Możemy być niemalże pewni, że po ostatnim pokazie "rozgrywki" z produkcji na Xbox Series X, ktoś pokusie się o wbicie szpilki. Pytanie jakie tytuły zostaną pokazane na szerszą skalę....
Wczorajsze State of Play poświęcone The Last of Us Part II, doskonale by się wpasowywało w doniesienia Grubba, mówiące także o tym, że wspomniany zostanie odpowiednik Microsoftowego Smart Delivery, czyli technologii ulepszania gier z poprzedniej na nową generację, przy okazji zachowując pojedynczą zakupioną kopię.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Niczym nie zaskoczą to niemal pewne. Zobaczymy ale moim zdaniem są w tyle i to sie szybko nie zmieni a kupili ludzi lepszym marketingiem tylko.