Po sukcesie Life is Strange studio Dontnot pracuje nad opowieścią o wampirze. Jaka ta produkcja będzie?
Studio Dontnot pracuje wytrwale nad kolejną produkcją. Tym razem gracze przeniosą się do przygody wampira. Francuzi zapowiedzieli bardzo interesującą produkcję. W grze zabójstwo przeciwnika nie jest jedyną rzeczą jaką można użyć. Chodzi tu o efekt motyla i konsekwencje czynów - jeśli kogoś zabijemy to konsekwencje będą duże. Gracz rozpocznie grę jako prawdziwa bestia żądna wszystkiego, ale historia nie musi mieć happy end'u.
Jeden z producentów - Stéphane Beauverger - pracujący nad historią wampira zaznaczył, iż gracze od początku przygody będą stali na przegranej pozycji (główny bohater nie my). Jest to istota wiecznie przeklęta. Żeby przeżyć musi zabijać. Producent przyznał że to bardzo interesujący pomysł na grę i niewiele potworów jest świadomych swoich czynów - w tym przypadku wampir jest.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu