Dead Mage i 11 bit studios ogłosiły, że przesuwają premierę Children of Morta na 2019 rok. Czym spowodowana jest taka decyzja i co otrzymamy?
Dopiero w przyszłym roku będziemy mogli sprawdzić kolejny obiecujący tytuł ze stajni wydawniczej 11 bit studios. Wspólna decyzja z twórcami z Dead Mage ma pozwolić uzyskać wysokiej jakości doświadczenie bawiące się hack'n'slashem.
Największa i najbardziej czasochłonna zmiana to znaczna rozbudowa rozgrywki i jej fabularnych aspektów. Każdy z 3 światów gry będzie miał więcej poziomów, które w dodatku będą większe niż to co gracze widzieli na targach. Ponadto na końcu poziomu będą walki z mini-bossami. Opowieść, którą chwalono w zapowiedziach, będzie mocniej podkreślona, aby silnie związać świat gry z wydarzeniami w historii. Koniec końców ekipę czeka więcej roboty, a gracze doczekają się jeszcze większej dawki treści.
- Mając mnóstwo feedbacku od graczy na targach takich jak PAX West i wiedząc dokładnie jaki cel chcemy osiągnąć, zdecydowaliśmy przesunąć premierę gry na wszystkie platformy na 2019 - mówi Marek Ziemak, producent gry. - Jest to perełka o olbrzymim potencjale i wiemy jak ten potencjał wykorzystać, więc pewne procesy w developmencie już się dzieją. Mocno wierzę w słowa Miyamoto o opóźnieniu gry, aby mieć czas na dostarczenie świetnej gry. Także chciałbym zaznaczyć, i myślę, że to istotna wiadomość z perspektywy społeczności graczy, że Children of Morta powstaje jednocześnie na 4 główne platformy sprzętowe i gra ukaże się jednocześnie na wszystkich z nich - PC, PlayStation 4, Xbox One oraz Nintendo Switch. -
Children of Morta będzie mieć premierę w roku 2019.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu