Przygodowe horrory wysypują się na rynku gier jak przysłowiowe grzyby po deszczu. Wczoraj do sprzedaży trafiła jedna z takich gier, dzieło studia Edi Games, zatytułowana 96 Mill.
Projekt jest mroczną przygodówką horrorem, w której wcielamy się w mężczyznę, imieniem Franka Galvani, który ma za zadanie zburzyć stare budynki niegdyś tętniącego życiem kompleksu przemysłowego. Wśród nich znajduje się okryty złą sławą zabytkowy młyn, w którym podobno straszy. Czy tak jest naprawdę, tego dowiecie się gdy tylko w nią zagracie.
Jeśli chcecie poznać więcej informacji na temat 96 Mill, to zachęcam Was do zapoznania się z informacjami, które znajdziecie na naszej stronie.
Jeśli zaś, to co przeczytaliście zdołało Was zaciekawić i skusiliście się na jej zakup, to odsyłam Was na stronę internetową gry, gdzie możecie dokonać takowego zakupu.
Ja jako fanka gier mroczno - klimatowych jestem uradowana jak na rynko growym pojawi się kolejny horrorek, a że moim ulubionym gatunkiem są przygodówki, to taki tytuł jak ten, cieszy mnie jeszcze bardziej :) Takie gierki potrafią być mroczne, pozwolę sobie użyć sformułowania "ciężki klimatycznie". Liczę, że taki klimat będzie w tej właśnie grze :)
Moim zdaniem w grach tego typu o wiele ciężej jest oddać ten mroczny klimat produkcji dlatego nie lubię tego typu horrorów. Są one po prostu mniej straszne a chyba właśnie tego się szuka sięgając po takie tytuły. Nie mówię od razu, że ta gra nie będzie mroczna i przerażająca, być może twórcy mile mnie zaskoczą i ujrzymy istne point and click'owe arcydzieło :D
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Ja jako fanka gier mroczno - klimatowych jestem uradowana jak na rynko growym pojawi się kolejny horrorek, a że moim ulubionym gatunkiem są przygodówki, to taki tytuł jak ten, cieszy mnie jeszcze bardziej :) Takie gierki potrafią być mroczne, pozwolę sobie użyć sformułowania "ciężki klimatycznie". Liczę, że taki klimat będzie w tej właśnie grze :)