Agata Dudek | 21 maja 2017, 22:00
Heavy Rain i Beyond: Dwie Dusze, te dwie gry stały się inspiracją dla niezależnego rosyjskiego studia Dinosaurum Gamesp dla stworzenia przygodowej gry akcji, utrzymanej w konwencji thrillera.
Without Memory to interaktywny thriller, którego główna koncepcję opiera się na idei trzech równoległych światów, a działania w jednym z nich wpływa na zdarzenia w obydwu innych.
Przenosimy się w dystopijny świat, by wcielić się w policjanta Leo Evansa, która uosabia społeczeństwo konsumenckie. Gdy pewnego dnia wraca do domu z pracy i we własnym mieszkaniu zastaje Federalny Oddziału Sił Pokojowych, który twierdzi, że jego żona wspiera terrorystyczną organizację Insiders i zabiera ją do więzieniu zwanego Animatorium, gdzie dokonuje się zmian stanów świadomości. Nie zdoławszy oprzeć się aresztowaniu żony i tracąc ją, jakiś czas później Leo zmienia się i dołącza do Insiders, ruchu oporu aby walczyć z istniejącym porządkiem. Ale wkrótce zrozumie, że ten problem wykracza daleko poza jego domowy świat .... bowiem zostaje wplątany w wielką i brzemienną w skutkach intrygę.
Fabuła gry jest nieliniowa a zakończenie rozgrywki zależy od tego jakie decyzje podejmie gracz i jaką ścieżkę wybierze. W grze wykonujemy czynności typowe dla gier przygodowych, czyli rozmawiamy, eksplorujemy lokacje i rozwiązujemy zagadki. Nie zabraknie też elementów akcji, a będą to qiuck time eventy a także skradanki.
Gra tworzona jest na silniku graficznym Unreal Engine 4 i pojawi się jedynie na konsolach PlayStation 4. Premiera gry nie została jeszcze ogłoszona.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu