Call of Duty od dłuższego czasu potrafi skłonić do zakupu miliony graczy, tymczasem spotkanie z inwestorami dostarczyło nam wyjątkową informację.
Collister Johnson podczas konferencji dla inwestorów podzielił się informacjami dotyczącymi planów firmy dotyczących swojego flagowanego przeboju. Jak się okazuje najnowsze odsłony mają się nieco przekształcać.
Głównym założeniem i celem jest przyciągnięcie na dłużej graczy do danej odsłony, jednocześnie zachęcając ich do większej aktywności przy okazji rozszerzeń i atrakcji w później wydawanych rozszerzeniach.
Marketingowo zapowiedziano, że w przyszłości rozszerzenia gry mają ją bardzo mocno zmieniać, niemalże całkowicie przekształcając niektóre elementy. Rzecz jasna nie zapowiedziano żadnych szczegółów czy przykładów.
[Komentarz redaktora] Być może tego typu ogłoszenia zapowiadają nam, że seria doczeka się np. współpracy z innymi markami czy seriami jak miało to miejsce chociażby z Fortnite i Avengers. Nie da się jednak zaprzeczyć także temu, że zapewne doczekamy się również ogłoszenia jakiegoś modelu zabawy, który będzie stanowił bardziej usługę niż grę de facto, na wzór słynnego hasła "game as a service".
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Jakoś nie przekonują mnie tego typu motywy ale kto wie może kiedyś spróbuje i zmienie zdanie.