Playerunknown's Battlegrounds cały czas znakomicie się sprzedaje nawet pomimo tego, że deweloperzy wyraźnie odpuścili sobie kwestię aktualizowania gry.
Po ośmiu miesiącach od premiery w ramach Wczesnego Dostępu, Playerunknown's Battlegrounds przebiło kolejną granicę docierając do gigantycznej grupy graczy, która w tym wypadku wynosi ponad 22 miliony graczy!
Wynik ten robi o tyle duże wrażenie, że produkcja wciąż jest dostępna jedynie na komputerach osobistych, nie mówiąc już o tym że premiera konsolowa niestety doczekała się małej obsuwy...
Trzeba przyznać, że twórcom udało się świetnie wykorzystać niszę bardzo szybko ją zajmując i oferując graczom sporo świeżości. Obecna cena chociażby na naszym rynku (bazowe 70 zł) z pewnością również składają się na sukces studia Bluehole.
#TOM3K nie masz pojęcia o czym mówisz, przereklamowany szajs to konkuręcja pugb bo nie zrealizowali tego co obiecywali a kasę ciągnęli. Nazwa akurat może nie brzmi jakoś extra ale zapada w pamięć, a zwłaszcza skrót, tytułu nie da się pomylić z innym i jest dosyć oryginalny. Było wiele takich tytułów jak war z, Day z itd ale rządem nie dorasta pugb do pięt grywalnością, wykonaniem, klimatem, brakiem oszustów i udziwnień, jedynym minusem są mikro transakcje.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Mariusz z wieloma opiniami się spotkałem jak bardzo ta gra jest niedopracowana zatem nie kumam o co Ci chodzi ?