Polski wydawca i producent gier - QubicGames S.A. ogłosiło, że przekaże część przychodów ze sprzedaży swoich tytułów w drugim kwartale 2020 roku!
Rodzima spółka poinformowała, że uzyskaną część przychodu przeznaczy na fundacje oraz organizacje zajmujące się walką z panującą pandemią. Nim do tego dojdzie, firma przekazała polskiej służbie zdrowia 22 000 szt. certyfikowanych, profesjonalnych maseczek (o wartości przekraczającej 300 tysięcy złotych).
20% przychodów ze sprzedaży gier, włączajać to w świeżo debiutujące na Nintendo Switch HyperParasite, Tharsis, Gravity Rider Zero czy DEX. Wszystkie te tytuły należą do grana trzydziestki, która okaże się na najnowszej konsolce Wielkiego N w ramach 16-lecia w maju 2020 roku.
Ponadto 100% przychodów zostanie przekazanych za własne tytuły - Robonauts oraz Geki Yaba Runner na aż trzy platformy - NSH, PS4 i PC (kwota zostanie obniżona o prowizje i podatki).
Połowa środków zostanie przekazana międzynarodowym organizacjom, w tym WHO, natomiast druga część trafi bezpośrednio do polskich szpitali.
Ponadto QubicGames zdecydowało się wypuścić stronę gamesvscovid19.com, gdzie aktualizowana będzie baza inicjatyw growych firm, które zdecydowały się wesprzeć walkę z niewidzialnym wrogiem.
- Do walki z koronawirusem użyjemy wszystkich dostępnych sił. Chcemy przekazać część przychodów nie tylko z gier już wydanych, ale także z nowych tytułów oraz z planowanej na maj kampanii 16-lecia QubicGames. Walczymy teraz z czasem, żeby jak najszybciej przygotować specjalne wersje gier Robonauts i Geki Yaba Runner na platformę Steam, z których planujemy przekazać 100% przychodów. Umożliwi nam to aktywację graczy nie tylko Nintendo Switch czy PS4 ale także PC. - komentuje Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames.
- Maseczki dla polskich szpitali zostały już zamówione i w najbliższych dniach powinny przylecieć z Chin. Liczymy, że już za kilka - kilkanaście dni będziemy mogli je niezwłocznie rozdysponować do polskich placówek, które pilnie potrzebują wsparcia w takiej postaci. – dodaje prezes QubicGames.
- Niezaprzeczalnym faktem jest, że branża gier wideo jest jednym z beneficjentów globalnej kwarantanny, ponieważ ludzie zamknięci w domach sięgają po wirtualną rozrywkę. Dlatego naszym moralnym obowiązkiem jest wsparcie walki z pandemią COVID-19, w szczególności służby zdrowia, w nierównej walce z koronawirusem. - tłumaczy decyzję Jakub Pieczykolan.
QubicGames S.A. to jeden z kilku wydawców i producentów gier obecnych na NewConnect.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu