QubicGames udanie zakończyło 2019 rok, który okazał się udany dla polskiej firmy. Wysokie przychody, sukces akcji darmowych gier oraz kolejne udane premiery.
W czwartym kwartale 2019 roku QubicGames sprzedało aż pół miliona gier, co pozwoliło osiągnąć przeszło 3,2 miliona złotych przychodu przekładającego się na wzrost o 300% względem 2018 roku.
Od stycznia do listopada 2019 QubicGames osiągnęło przychody, tytułem sprzedaży gier lub praw do nich, na poziomie 9,2 miliona złotych. Stanowi to także wzrost, tym razem mowa jest jednak o 30% względem minionego okresu oraz 88% porównując względem samych trzecich kwartałów.
Akcja The 15 Year Anniversary Giveaway + Sale okazała się dużym sukces, gracze otrzymali wiele darmowych gier, a firmie udało się zainteresować swoimi produktami wiele osób, co przełożyło się bezpośrednio na udaną sprzedaż nowych tytułów, takich jak: Space Pioneer (produkcji Vivid Games), REKT! High Octane Stints, Puzzle Book i Akuto: Showdown.
- Wyniki jakie wypracowaliśmy w 2019 to efekt kilku lat pracy, w czasie których zbieraliśmy potrzebne doświadczenie. Plan na ostatnie 12 miesięcy został wypełniony w 100% i jesteśmy zadowoleni z jego efektów. – podkreśla Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames.
- Zgodnie z zapowiedziami kampania promocyjna nabrała rozpędu w gorącym okresie świątecznym i w dalszym ciągu nasze gry zajmują wysokie pozycje w Nintendo eShop. Dzięki ostatniej akcji promocyjnej wszystkie nasze tytuły dostępne w Giveaway dostały się do TOP30. Liczymy na to, że utrzymamy dobre wyniki sprzedażowe również w styczniu 2020. – kończy prezes.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu