QubicGames S.A. podzieliło się oficjalnymi danymi wskazującymi, że to było rekordowe półrocze dla firmy pod względem zysku netto oraz przychodów!
Polski producent oraz wydawca zamknął udane półrocze notując rekordowe zyski oraz przychody ze sprzedaży, za sprawą których firma może z wielkim zadowoleniem oraz spokojem spoglądać na następujące miesiące.
Wiele wskazuje na to, że kolejne miesiące będą równie udane, szczególnie z uwagi na kolejne premiery w ciągu kolejnych sześciu miesięcy. Spółka planuje wydać przeszło 20 tytułów na Nintendo Switch oraz pozostałe konsole.
Przychody wynoszące 5,82 miliony złote, stanowiące wzrost 36% względem ubiegłego okresu, zagwarantować firmie zysk netto wynoszącym aż 3,58 miliona złotych, czyli 29% wzrostu (rok do roku).
Odnotować także należy, że 46% zysków stanowi wzrost wartości akcji spółki w innych podmiotach m.in. ponad 13% akcji Sonki oraz ponad 5% akcji Drageus Games i Noobz from Poland.
Trzeci kwartał stał pod znakiem debiutu Dex na Nintedo Switch, za czym mają pójść kolejne propozycje mogące ponownie zdobyć serca graczy z całego świata.
– Zależy nam na stabilnym systematycznym wzroście wyników co realizujemy przez ostatnie 2 lata. Jestem spokojny o drugą połowę roku. Do końca 2020 roku czekają nas premiery co najmniej 20 tytułów, w tym pierwszych gier z serii BIT.TRIP. Nasza największa dotychczasowa premiera Dex w trzy tygodnie zwróciła pełne koszty wydania i marketingu, a w ostatni weekend zakończyliśmy naszą kolejną udaną promocję Giveaway i wprowadziliśmy 7 gier do Top 30. Jestem przekonany, że przełoży się to na wycenę akcji spółki, które w porównaniu z branżą mają wciąż duży potencjał wzrostu -podkreśla Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu