Polskie studio QubicGames ogłosiło, że zamierza w okresie świąteczno - noworocznym wydać aż 13 gier ze swojego portfolio. Co czeka nas w tym okresie?
Przeszło 2,6 miliona złotych przychodu za sam III kwartał to rezultat polskiego QubicGames, które zanotowało wzrost aż o 58% względem ubiegłego roku, co przełożyło się na 3,5 miliona złotych zysku netto.
Rodzima ekipa od początku roku radzi sobie świetnie, krok po kroku uzyskując satysfakcjonujące finansowe rezultaty. To właśnie na tej fali nadciągnie w najbliższym czasie aż 13 gier z portfolio firmy.
Wśród wydawanych tytułów znajdziemy serię sześciu gier Bit.TRIP, DungeonTop, Door Kickskers, Pocket Mini Golf, a w zasadzie to dodatek Fairway, a także skierowane na PlayStation 4 - DungeonTop, Mana Spark, One Strike i Not Not – a brain buster.
– W miesiącach czerwiec - październik, wydaliśmy 8 gier i zestawy płatnych dodatków do 3 gier na konsole Nintendo Switch. 5 z premier, zgodnie ze strategią na rok 2020 zadebiutowało na rynku japońskim - kluczowym pod względem liczby posiadaczy wspomnianej konsoli. W minionym kwartale zadebiutował również Dex - nasza największa dotychczasowa premiera, w trzy tygodnie pokrywając koszty produkcji i marketingu. W zeszłym tygodniu rozpoczęliśmy przedsprzedaż gry Dex w Japonii i jest to nasza najszybciej sprzedająca się gra w przedsprzedaży na rynku japońskim. Tytuł zadebiutuje już w ten czwartek – 19 listopada. Ponadto, zainwestowaliśmy w zakup praw do serii Pocket Mini Golf oraz rozpoczęliśmy prace koncepcyjne nad drugą częścią tej gry i spin-offem zatytułowanym Pocket Mini Bowling. - komentuje prezes QubicGames Jakub Pieczykolan.
– Jak co roku to właśnie w IV kwartale, a w szczególności w okresie świąteczno - noworocznym planujemy najwięcej premier i kampanii marketingowych. Tylko w ostatnie 10 dni grudnia QubicGames planuje 13 premier gier, w tym wydanie w Ameryce, Europie i Japonii 6 gier ze znanej serii BIT.TRIP. Liczba planowanych premier w 4 kwartale jest sumarycznie większa niż gier wydanych przez 9 pierwszych miesięcy roku. - mówi Pieczykolan – W listopadzie i grudniu zaplanowaliśmy także 4 duże kampanie marketingowych na konsoli Nintendo Switch w Ameryce, Europie i Japonii, w których będą brały udział także produkty partnerów, których wspieramy w sprzedaży gier na konsoli Nintendo Switch. -
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu