Razer i BLACKPINK prezentują limitowaną kolekcję sprzętu gamingowego

lubiegrac news Razer i BLACKPINK prezentują limitowaną kolekcję sprzętu gamingowego
Razer i BLACKPINK prezentują limitowaną kolekcję sprzętu gamingowego



redakcja | 22 grudnia 2025, 19:55

facebook banner

Marka Razer połączyła siły z globalnym zespołem muzycznym BLACKPINK, by stworzyć limitowaną kolekcję sprzętu gamingowego. Członkinie zespołu, znanego z charakterystycznego stylu i przebojów łączących pop, hip-hop oraz elektronikę, zasiliły design produktów, wprowadzając do nich różowy i wyrazisty motyw kolorystyczny.

Przeczytaj także:

Nowa linia sprzętu gamingowego BLACKPINK X Razer skierowana jest zarówno do graczy, jak i miłośników muzyki, którzy chcą wyróżnić się nie tylko wydajnością, ale także wyglądem akcesoriów. Produkty mają podkreślać indywidualność oraz kreatywność użytkowników, łącząc techniczną perfekcję Razera z atrakcyjnym, odważnym stylem zespołu.

Współpraca rozciąga się także na wydarzenia towarzyszące trasie koncertowej BLACKPINK, obejmujące specjalne pop-up store, między innymi w Hongkongu, gdzie fani będą mogli zobaczyć i zakupić sprzęt z limitowanej kolekcji.

BLACKPINK — globalna ikona muzyki

Zespół BLACKPINK, składający się z JISOO, JENNIE, ROSÉ i LISY, od debiutu w 2016 roku zdobył międzynarodową renomę i zasłużył na miano jednego z największych girlsbandów świata. Grupa słynna z hitów takich jak „DDU-DU DDU-DU” i „Kill This Love” jest pierwszym koreańskim girlsbandem, który wystąpił na festiwalach Coachella. Ich albumy, między innymi „THE ALBUM” i „BORN PINK”, biły rekordy sprzedaży, a ich trasy koncertowe przyciągały miliony fanów na całym świecie.

Kim jest Razer?

Razer to globalny lider w segmencie sprzętu i usług dla graczy. Firma zdobyła renomę dzięki jakościowym peryferiom i laptopom gamingowym, a także rozbudowanemu oprogramowaniu, które służy do personalizacji i optymalizacji doświadczenia graczy. Firma dąży także do zrównoważonego rozwoju, realizując plan #GoGreenWithRazer. W 2025 roku Razer obchodzi 20-lecie istnienia, podkreślając swoją pozycję na rynku i społeczności gamingowej.

„Muzyka i gaming są nieodłączną częścią życia młodego pokolenia. Ta współpraca to nie tylko sprzęt, ale wyraz pasji, kreatywności i indywidualności” – mówi Addie Tan, Global Head of Lifestyle Division w Razer.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners