Real Boxing 2 po raz kole udowadnia swoją klasę, przynosząc Vivid Games S.A. w maju 2020 roku świetnie wyniki. Gra ponownie ciągnie spółkę "do góry".
Maj 2020 roku okazał się bardzo dobry dla Vivid Games, a głównym czynnikiem tego stanu rzeczy okazał Real Boxing 2, czyli wciąż doskonale sobie radzący tytuł poświęcony walce na pięści w formie bokserskiej.
Przeszło 11 milionów złotych przychodów ze sprzedaży i ponad 2 milionów złotych zysku netto to rezultaty bardzo dobre, dzięki którym spółka zalicza kolejny świetny miesiąc.
Firma przy okazji zdecydował się zaktualizować swoją strategię w ramach której spodziewać się możemy rozszerzenia portfolio o dodatkowe dwie lub trzy gryz segmentu mid-core rocznie oraz komercjalizację poza platformami mobilnymi.
Rezultat w maju był minimalnie gorszy względem kwietnia, przy czym zysk wzrósł z 582 tysięcy do aż 582 tysięcy złotych, dzięki czemu firma ponownie zbliżyła się do celów prognozowanych na poziomie 19 milionów złotych przychodu oraz 3 milionów złotych netto. Po pięciu miesiącach może my mówić o uzyskaniu już 70 procent celów.
Obecnie strategia Vivid Games na następujące lata kształtować się będzie w następujący sposób:
efektywna produkcja i globalna dystrybucja gier mobilnych
zwiększanie zasięgu gier z zastosowaniem zyskownego marketingu
ciągłe zwiększanie satysfakcji i zaangażowania graczy, a konsekwencji monetyzacji gier
zwiększanie przychodów z portfolio gier poza platformami mobilnymi we współpracy z zewnętrznymi parterami
poszukiwanie i prototypowania nowych konceptów gier
Vivid chce dale się rozwijać zarówno na Apple App Store jak i Google Play, pozostając aktywnymi w segmencie free2play, jednakże sieć dystrybucji ma od teraz objąć także próby zmierzenia się z nowymi modelami biznesowymi chociażby w postaci abonamentów czy przepustek sezonowych.
Dalszy rozwój zakłada poszukiwanie nowych pomysłów na tytuły, jednocześnie starając się na bieżąco analizować potrzeby rynkowe, nie zapominając o wsparciu dotychczasowych produkcji, próbując zwiększyć zadowolenie społeczności oraz zapewniając zwiększenie zasięgu w postaci ilości pobrań oraz uzyskania lepszych wyników z monetyzacji.
– Dobre wyniki to głównie zasługa Real Boxing 2, którego miesięczna sprzedaż w kwietniu i maju wzrosła 10-krotnie w porównaniu do stycznia. Inwestujemy znaczne środki na marketing, zwiększamy również metryki monetyzacyjne. Aktualnie tytuł zarabia ponad 2 mln zł miesięcznie. W czerwcu osiągniemy łączną sprzedaż w wysokości całego 2019 roku, a przed nami jeszcze sporo premier - m.in. mid-corowych tytułów Knights Fight 2 oraz Amusing Heroes, oraz wielu ciekawych pozycji casual nad których rozwojem aktualnie pracujemy. - komentuje Remigiusz Kościelny, prezes zarządu Vivid Games.
Real Boxing 2 jest dostępne na urządzeniach mobilnych z iOS oraz Android, wersja na Nintendo Switch jest w opracowaniu. Real Boxing 2020 powstaje i nie ma ostatecznej daty premiery, tytuł powinien zagościć w drugim półroczu 2020 roku.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu