Tamer Adas | 13 listopada 2021, 15:25
Świetnie radząca sobie w segmencie mobilny gra Real Boxing 2 doczekała się ogłoszenia daty premiery, podczas gdy Vivid Games S.A. może być zadowolone z bardzo dobrych rezultatów finansowych.
Już 26 listopada po długim czasie oczekiwania pełnoprawnie na Real Boxing 2 ukaże się na konsolce Nintendo Switch, otwierając się przed nową grupą graczy. To właśnie w słynny "Black Friday" gracze będą mogli spróbować swoich sił z bokserską symulacją.
Tymczasem między innymi dzięki flagowej produkcji, w październiku przychody Vivid Games wyniosły niemalże 2,5 miliona złotych, z wynikiem netto -110 tys. Na koniec minionego miesiąca na rachunku firmy znalazło się 2,9 miliona złotych.
W tym miesiącu cała marka Real Boxing obchodzi swoje 9 urodziny, co będzie wielkim świętem dla fanów. W mniejszym blasku na rynku zadebiutuje Chrono Cards Mobbles, tytuł świeży w portfolio pojawi się 24 listopada.
Zapoznaj się także z: Świat przygodówek #104 - Circa Infinity z debiutem na konsole, In My Shadow na iOS, zapowiedź Voodoo Detective
Jestem pod dużym wrażeniem tego jak rozwija się marka Real Boxing w 9 lat od debiutu pierwszej części. Dzięki przeprowadzonym w ostatnich miesiącach aktualizacjom i uruchomieniu działań typu LiveOps metryki Real Boxing 2 biją kolejne rekordy. Średni przychód z gracza (ARPU) z kluczowego dla nas rynku, czyli USA, osiągnął w październiku poziom 6,75 zł, wobec 1,80 zł w styczniu 2020, gdy podjęliśmy decyzję o wyjściu poza uniwersum Rocky'ego. Zdecydowanie, bo ponad dwukrotnie w ciągu roku, podnieśliśmy też odsetek użytkowników korzystających z subskrypcji. Monetyzacja tytułu jest coraz bardziej efektywna. Właśnie rozpoczęliśmy kolejną kampanię LiveOps, która bazuje na danych zebranych w dwóch wcześniejszych kampaniach. Przygotowujemy też specjalne promocje na ‘’Black Friday’’. Obecna aktywność powinna znaleźć odzwierciedlenie w metrykach jeszcze w tym roku – podsumowuje Bartosz Biniecki, product owner marki Real Boxing w Vivid Games.
Za nami kolejny miesiąc z przychodami na dobrym, rosnącym poziomie. Strata jest spowodowana w głównej mierze większymi niż we wcześniejszych miesiącach nakładami na UA, których efekty nie są jeszcze widoczne w przychodach za październik. Inwestycje, które obecnie realizujemy – nie tylko w UA, ale także w analizę danych i machine learning oraz przede wszystkim wzmocnienie zespołu z pewnością zaowocują w kolejnych okresach. Usprawniamy funkcjonowanie dwóch kluczowych dla osiąganych wyników działów – User Aquisition i Publishing’u. Na przełomie listopada i grudnia zaprezentujemy też zaktualizowaną strategię na rok 2022. Zorganizujemy zainteresowanym przestrzeń do zadawania pytań – deklaruje Jarosław Wojczakowski, prezes Vivid Games.
Real Boxing 2 jest dostępne na urządzeniach mobilnych z iOS oraz Android, a wydanie Nintendo Switch zadebiutuje 26 listopada 2021 roku.
Vivid Games S.A. obecne jest na parkietach Giełdy Papierów Wartościowych.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu