Bad Dream: Coma, pierwsza komercyjna przygodówka z cyklu Bad Dream, dzieło polskiego studia Desert Fox opisana w recenzji, która już na naszej stronie. Zapraszamy!
Bad Dream: Coma i Bad Dream: Fever, którego recenzję także znajdziecie na łamach naszego serwisu, to dwie komercyjne przygodówki z cyklu horrorów "wskaż i kliknij" stworzonych przez Roberta Gąsiorowskiego i niewielkie, niezależne studio Desert Fox. Niedawno, dzięki uprzejmości GOG.com, miałam przyjemność zapoznać się z pierwszym tytułem już nie z darmowego cyklu, z Bad Dream: Coma, która przeniosła mnie w świat koszmaru osoby przebywającej w śpiączce, który stał się dla mnie wyzwaniem pełnym decyzji kształtujących rozgrywkę i postać, w którą się wcieliłam.
"Bad Dream: Coma to podróż nie tylko złożona i przedziwna, ale i naszpikowana wyborami, które nie tylko kształtują rozgrywkę, ale prowadzą do jednego z kilku zakończeń. Taka forma wyborów stała się w grach "chlebem powszednim", nikogo już nie dziwi, nie zaskakuje, ale w Bad Dream: Coma ma tak zwane drugie dno, bowiem nie tylko każe graczom wybierać między dobrem a złem, ale stawia na kombinowanie, na kreatywne myślenie i zgrabnie łączy się z klasycznością przygodowej produkcji i jest elementem podstawowym, jakim są przygodowe zagadki".
To tylko fragment mojej recenzji, do której przeczytania serdecznie Was zapraszam.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu