Red Dev Studio podzieliło się wynikami za drugi kwartał, szykując się do kolejnych, tegorocznych premier

lubiegrac news Red Dev Studio podzieliło się wynikami za drugi kwartał
Red Dev Studio podzieliło się wynikami za drugi kwartał, szykując się do kolejnych, tegorocznych premier



Tamer Adas | 15 sierpnia 2020, 16:15

Red Dev Studio podzieliło się swoimi rezultatami za drugi kwartał 2020 roku, prezentując co się działo i dzieje wewnątrz spółki w ostatnich tygodniach.
 
Rodzima spółka wypracowała niespełna 50 tysięcy złotych przychodów, przeznaczając w tym czasie sporo środków na dokończenie Doubles Hard (premiera w czerwcu) oraz na kolejny etap prac nad Drill Deal (premiera zaplanowana została na 30 września 2020 roku), które kilka dni temu doczekało się udostępnienia samodzielnej propozycji - Drill Deal Borehole Alpha.
 
W drugim kwartale można było się zapoznać także z kolejną nowością w postaci Doubles Hard obecne na komputerach osobistych, w czym wydawniczo pomogło Ultimate Games.
 
Powertris w tym okresie znacząco przybliżyło się premierze na Nintendo Switch, a w dodatku No Gravity Games podpisano umowę na wysokobudżetowe Lovecraft Tales zaplanowane na drugi kwartał 2021 roku z akcją inspirowaną Szeptem w ciemności H.P Lovecrafta.  
 
W minionym miesiącu wystartowały prace nad kolejnym tytułem - Gravity Maze, za sprawą którego gracze będą się mogli zapoznać z tyłem logicznym bawiącym się grawitacją. 
 
Zgodnie z aktualnym planem studio planuje wydawać kilkanaście gier z niskiego segmentu, stawiając także na jeden lub dwa większe tytuły posiadające budżet od 100 do 150 tysięcy złotych. Wydawcą gry jest No Gravity Games, notowane na NewConnect.
 
 
- Od kwietnia do czerwca wypracowaliśmy ponad 46 tys. zł przychodów netto. Drugi kwartał tego roku poświęciliśmy na prace produkcyjne, a to zawsze najbardziej kosztowny obszar naszej działalności. Efektem jest dokończenie gry Doubles Hard, a także poniesione nakłady inwestycyjne, które umożliwiły osiągnięcie wysokiego stopnia zaawansowania produkcji gry Drill Deal, czego rezultatem było udostępnienie samodzielnej gry Drill Deal: Borehole Alpha – informuje Wojciech Sypko, prezes Red Dev Studio. – W drugim kwartale nie udało nam się ustrzec przed nieznaczną stratą zysku netto. Już teraz widzimy, że kolejne kwartały będą dużo lepsze. Lock down sprawił, że zainteresowanie grami wideo znacząco wzrosło, dotyczy to także naszych tytułów. Wszelkie założenia strategii realizujemy zgodnie z planem. Nie posiadamy dziś żadnych istotnych zobowiązań. –
 
- Naszym celem strategicznym jest intensyfikacja rozwoju portfolia produkcyjnego, co konsekwentnie realizujemy. Wczoraj swoją premierę w wersji na PC miała wspomniana gra Drill Deal: Borehole Alpha. To przedsmak pełnej wersji naszego symulatora platformy wiertniczej, który trafi do sprzedaży już 30 września. – dodaje Wojciech Sypko. Rolę wydawcy tytułu pełni Ultimate Games.
 
Red Dev Studio S.A. notowane jest od 2019 roku na parkiecie NewConnect. Wspomniane Ultimate Games S.A. znajduje się na głównym parkiecie Giełdy Papierów Wartościowych.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: Informacja prasowa

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners