Tamer Adas | 24 marca 2024, 07:15
W sieci pojawiły się nowe doniesienia technologiczne z obozu Capcomu, które szybko przerysowano. Niemniej spodziewać się możemy, że nadchodzące Resident Evil IX może doczekać się większych etapów. Co jest faktycznym przyczynkiem do takich domysłów?
Znany w sieci, szczególnie na platformie X użytkownik Dusk Golem zdecydował się podzielić interesującymi informacjami z obozu korporacji Capcom. Jego doniesienia zarysowują nam to, czego technologicznie można się spodziewać po nowym Resident Evil.
Dziewiąta odsłona zgodnie ze słowami informatora ma stanowić jeden z trzech projektów, które bazują na najnowszej wersji silnika RE Engine, oferującego nowe funkcje. Firma tym razem rozwinęła swoją technologię o zakres opcji, umożliwiający tworzenie pełnoprawnych tytułów z otwartym światem.
Zapoznaj się także z:
Pokazem jednoznacznym jest nowe Dragon's Dogma 2, choć... problemy z wydajnością wyraźnie sugerują, że jeszcze wiele jest pracy przed inżynierami, aby poszczególne gry nie straszyły swoją zasobochłonnością. To niestety nowa zmora branży wideo, podobnie jak brak większego przywiązania do optymalizacji...
Dusk Golem od razu uprzedza, że nowe możliwości nie oznaczają, że Capcom chce usilnie dodać otwarty świat do Resident Evil 9. Autorzy pragną pozostać wierni DNA poszczególnych marek. Nowe funkcje mogą jednak okazać się przyczynkiem dla nieco większych nowości, które mogą pojawić się także w kolejnym Monster Hunterze Wilds.
W przypadku zamknięcia trzeciej trylogii RE być może zamiast otwartego świata, ot doczekamy się większych przestrzeni, które nie będą wymagać stosowania ekranów ładowania. Lub po prostu zapewnią szansę na opracowanie miejscówek rozleglejszych i bardziej skomplikowanych.
Powstające Resident Evil IX nie zostało oficjalnie ogłoszone, w związku z tym nie znamy daty premiery, ani platform docelowych.
(1/2) So here's a little tidbit I'll share, Capcom often will greenlight new initiatives in 3's closer together. Decent examples are RE7, RE:2 & DMCV were all Greenlit fairly close together to take advantage of their new RE Engine, & the idea to remake RE:2 inspired them to also
— AestheticGamer aka Dusk Golem (@AestheticGamer1) March 22, 2024
The only thing I'll additionally add before going silent & not reading Twitter again for now is part of all three project goals has been to retain the series DNA. DD2 is still clearly Dragon's Dogma, Wild is still clearly Monster Hunter, same will be true for RE9 w/Resident Evil.
— AestheticGamer aka Dusk Golem (@AestheticGamer1) March 22, 2024
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://gamingbolt.com/resident-evil-9-will-build-on-dragons-dogma-2s-open-world-tech-rumour
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu