Tamer Adas | 14 stycznia 2021, 01:45
Ghostrunner okazał się jednym z hitów minionej jesieni, osiągając świetny rezultat sprzedanych kopii, przekraczając liczbę przeszło pół miliona sztuk!
Końcówka 2020 roku była niezwykle udana dla One More Level, All in! Games oraz 505 Games, które mogą być zadowolone ze sprzedaży ich wspólnego projektu w postaci Ghostrunnera, którego sprzedaż przekroczyła pół miliona kopii.
Dzięki temu zdarzeniu twórcy i wydawcy zaoferują graczom wsparcie popremierowe, które ma wynosić rok i obejmować szereg atrakcji, aktualizacji oraz dużego dodatku, o ulepszeniach gier na konsole PS5, XSX oraz XSS nie zapominając.
Wyniki należy zaznaczyć, że są szacunkowe, a nie wszystkie dane jeszcze się pojawiły, niemniej z dostępnych zasobów rezultat jest praktycznie pewny.
Duże zainteresowanie społeczności graczy nie może dziwić, ponieważ produkcja doczekała się świetnego przyjęcia, a przez cały czas w kierunku twórców serwowane są liczne pochwał oraz kolejne znakomite oceny.
Przeczytaj również: Poznaliśmy najlepiej sprzedające się gry w Media Expert! Top 5 może zadziwiać, choć nie i pokazuje
- Gdy ustalaliśmy cel na początku naszej współpracy ze studiem developerskim One More Level, zakładaliśmy łączną sprzedaż na poziomie 400 tys. egzemplarzy. Takimi też szacunkami kierował się biegły przy wycenie wartości firmy. Poziom ten udało się osiągnąć w zaledwie dwa miesiące, więc możemy być bardzo zadowoleni z tego, jak gra się sprzedaje. Po tym jak przed premierą tytuł awansował na czołowe miejsca w globalnym rankingu Wishlist na Steam, apetyty znacznie wzrosły i zweryfikowaliśmy nasze cele oraz oczekiwania. Pół miliona sprzedanych sztuk poprzez wszystkie sklepy i platformy to wynik, który nas cieszy i pokazuje, że nasza strategia zmierza we właściwym kierunku - mówi Piotr Żygadło, CEO wydawnictwa All in! Games, notowanego na GPW.
- Zakładamy wsparcie dla naszego produktu przez 12 miesięcy od premiery. Jesteśmy zatem jeszcze dalecy od osiągnięcia docelowego szczytu sprzedaży. Przed nami m.in. promocje, aktualizacje, duży dodatek DLC, no i przede wszystkim wydanie na konsole nowej generacji, które powinno się cieszyć bardzo dużym zainteresowaniem. Mamy też spore rezerwy pod względem sprzedaży na Nintendo Switch. Pracujemy na tym, by ten potencjał w pełni zrealizować - tłumaczy prezes All in! Games.
- Ghostrunnerowi nie zaszkodziła premiera najgłośniejszego tytułu ostatnich lat, czyli Cyberpunk 2077. Wręcz może i nawet nam pomogła, ponieważ wpisaliśmy się w cyberpunkowy klimat w środowisku gamingowym, który panował w ostatnich tygodniach 2020 roku. W tym kontekście nasz tytuł pojawił się m.in. w serwisie CNN.com, co bardzo korzystnie wpłynęło na wizerunek zarówno nasz, jak i naszego produktu – podsumowuje Piotr Żygadło.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu