Tamer Adas | 17 lutego 2015, 21:05
Jedną z większych wad odnowionej części Tomb Raider był brak wymagających zagadek, Crystal Dynamics ogłosiło, że najnowsza część serii zdecydowanie poprawi się pod tym względem. Poprzednio zagadki były opcjonalnie, a gracze nie mieli odpowiedniej motywacji do rozwiązywania ich jak i poziomu tego aspektu rozrywki.
W rozmowie z Game Informerem, dyrektor kreatywny, Noah Hughes zapowiedział, że twórcy starają się poprawić poprzednie błędy.
„Zagadki są ważną częścią formuły, więc jesteśmy podekscytowani, przygotowując więcej grobowców, które będą wyposażone w większą ilość zagadek.”
„Rozwiązanie zagadek z tych grobowców zajmuje więcej czasu, ale to ciekawe połączenie wykorzystania fizyki i systemów przyczynowo skutkowych, które złożą się na wielki finał i otworzą drzwi na końcu sali.”
Hughes podkreślił, że do rozwiązania zostanie wiele wyzwań, które będą ze sobą połączone, tak jak miało to miejsce w poprzednich grach z serii. Będą one niekiedy bardzo trudne, jednakże nie zmienią się one znacząco stylem od Tomb Raider z 2013 roku.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Komentarze [1]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Czas najwyzszy zaczac robic gry w ktorych trzeba troche pomyslec a nie bezmyslnie isc przed siebie i w 2 dni przejsc cala gre