Gunther | 14 marca 2016, 11:10
“Jesteśmy namiętnymi graczami w Rocket League. Z racji tego, że w obu grach można wyżyć się za kierownicą, pomyśleliśmy o współpracy. Teraz fani obu gier mogą cieszyć się z wyjątkowej zawartości.” – stwierdził Tymon Smektała, producent w Techlandzie.
“Dzięki niegasnącemu sukcesowi Rocket League udało nam się nawiązać współpracę ze świetnymi firmami. Nie mieliśmy wątpliwości, że pojawienie się w grze AAA takiej jak Dying Light to świetna sprawa.” – powiedział Social Media Marketing Manager, Kyle Lemmon.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu