Rocksteady w obliczu zwolnień po nieudanym debiucie Suicide Squad: Kill the Justice League

lubiegrac news Rocksteady w obliczu zwolnień po nieudanym debiucie Suicide Squad: Kill the Justice League
Rocksteady w obliczu zwolnień po nieudanym debiucie Suicide Squad: Kill the Justice League



redakcja | 3 września 2024, 11:05

Studio Rocksteady, znane z serii gier o Batmanie, zmaga się z poważnymi problemami po nieudanej premierze gry Suicide Squad: Kill the Justice League. Niedawne informacje wskazują na liczne zwolnienia, które dotknęły przede wszystkim dział kontroli jakości (QA). Według anonimowych źródeł, liczba pracowników w tym dziale została zredukowana z 33 do 15 osób. Przyczyną tych działań jest słaba sprzedaż gry, co doprowadziło do restrukturyzacji firmy.

Przeczytaj także:

Wpływ na pracowników i jakość produktu

Problemy finansowe firmy nie ograniczyły się tylko do zwolnień w dziale QA. Dotknięci zostali także pracownicy innych działów, w tym osoby z długoletnim stażem pracy. Jeden z pracowników, który został zwolniony w trakcie urlopu ojcowskiego, podzielił się swoją sytuacją w mediach społecznościowych.

"Utrata tylu specjalistów z doświadczeniem w QA wpłynie negatywnie na jakość przyszłych produktów" – przyznają pracownicy Rocksteady.

Obawy pracowników dotyczą przede wszystkim rosnącego obciążenia obowiązkami, które teraz spoczywa na mniejszej liczbie osób. Kierownictwo Rocksteady zdaje sobie sprawę, że może to pogorszyć jakość przyszłych gier, co budzi niepokój zarówno wśród zespołu, jak i graczy.

Spadek przychodów i przyszłość studia

W zeszłym miesiącu Warner Bros. odnotował 41% spadek przychodów z gier w porównaniu do poprzedniego roku, co jest bezpośrednim efektem słabej sprzedaży Suicide Squad: Kill the Justice League. Wcześniej firma informowała, że straciła na tej produkcji 200 milionów dolarów. Mimo to prace nad rocznym planem wsparcia gry po premierze są kontynuowane, choć nie wiadomo, co przyniesie przyszłość.

"Talent zespołu Rocksteady jest widoczny w grze Suicide Squad: Kill the Justice League, co niemal rekompensuje złą decyzję o jej stworzeniu" – czytamy w recenzji Eurogamer.

W obliczu tak trudnej sytuacji, przyszłość studia Rocksteady pozostaje niepewna. Wyzwania, z jakimi obecnie mierzy się firma, mogą mieć długotrwałe konsekwencje zarówno dla jej pracowników, jak i dla jakości kolejnych produkcji.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners