Tamer Adas | 23 czerwca 2022, 07:10
Rok z AMD FidelityFX Super Resolution
W zeszłym roku oficjalnie zdecydowano się udostępnić technikę AMD FidelityFX Super Resolution (FSR), która na przestrzeni miesięcy spotkała się z ciepłym przyjęciem graczy oraz twórców gier. Na dzień dzisiejszy, możemy tutaj mówić nie tylko o dwóch wersjach, ale także o wsparciu przeszło 100 produkcji.
Zapoznaj się także z:
Druga wersja doczekała się otwarcia i udostępnienia publicznego w ramach GPUOpen, a jakby tego było mało, wspomniana korporacja AMD zdecydowała się zapowiedzieć, że wspierać ją będą kojne 22 mocne czy obiecuje tytuły, takie jak: Abyss World, Hitman 3, Rescue Party: Live!, Super People, The Callisto Protocol, The Bridge Curse, Thymesia czy Tiny Tina’s Wonderlands.
Wariant oznaczony numerkiem 1.0 trafił do kolejnych propozycji w tym Capcomowych Resident Evil 2, Resident Evil 3, Resident Evil 7: Biohazard czy do iRacing, a w kolejne już czekają Call of the Wild: The Angler, Lies Of P, PC Building Simulator 2 czy Project HP.
FSR 2.0 od wczoraj jest dostępny w ramach otwartego API, dzięki czemu dokumentacja oraz kod źródłowy C++ i HLSL można swobodnie zaimplementować w swoim tytule, zachowując zgodność z DirectX 12 i Vulkan. Ponadto dostępne są wtyczki pod silniki Unreal Engine 4 oraz Unreal Engine 5, a już niebawem pojaw się Xboxowe GDK.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu