Tamer Adas | 6 lipca 2022, 21:05
Rynek strumieniowania gier sięgnął 1,5 miliarda dolarów w zeszłym roku, a do 2024 przewidywany jest czterokrotny wzrost!
Jakiś czas temu Nawzoo zdecydowało się udostępnić swój raport, zgodnie z którym dowiedzieliśmy się, jaka jest wycena ekspertów rynku strumieniowania gier. Rezultat 1,5 miliarda dolarów to naprawdę imponująca suma, szczególnie jak na w zasadzie raczkujący segment.
Zapoznaj się też z: A oto i listopadowa data premiery God of War Ragnarok! Kiedy Kratos i Atreus wyruszą w kolejną podróż?
Zgodnie z szacunkami, w ciągu zeszłych dwunastu miesięcy niemalże 22 miliony ludzi zdecydowało się wydać swoje środki na usługi "grania w chmurze". Przewidywania zakładają jednak, że do końca 2024 roku rynek powinien się zwiększyć aż czterokrotnie!
Wczesny etap rozwoju oraz różnego typu ograniczenia oraz problemy techniczne w dalszym ciągu budują sporą niepewność wśród osób, zainteresowanych tego typu rozwiązaniami. Wraz z coraz lepszą wydajnością podzespołów, planowane jest uzyskanie do prawie 59 milionów graczy oraz wycenę rynku na poziomie przeszło 6 miliardów dolarów.
Póki co do rywalizacji na dobre nie weszły wszystkie korporacje, po porażce Google spokojne kroki wykonują Sony oraz Microsoftu, natomiast Amazon w dalszym ciągu bardzo, bardzo delikatnie przesuwa się z dystansu. Zapewne po kolejnym roku będziemy mieli do czynienia z mocniejszą rywalizacją, mogącą się okazać motorem napędowym rozwoju segmentu strumieniowania.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: fot. ELLA DON on Unsplash https://wccftech.com/cloud-gaming-reaches-1-5-billion-in-2021-expected-to-grow-4x-by-2024/
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu