Polski horror S.W.A.N. doczekał się publikacji jakiś czas temu nowego zwiastuna w związku z 34. rocznicą wybuchu w elektrowni atomowej w Czarnobylu.
Rodzime studio Valframe wraz z Art Games Studio S.A. przygotowały w kwietniu nowy zwiastun swojej nadchodzącej gry S.W.A.N. która na początku przyszłego roku zabierze nas ponownie do Czarnobyla.
26 kwietnia 1986 roku doszło do katastrofy na Ukrainie, który po dziś dzień jest niezwykle często poruszany oraz odświeżany, szczególnie w naszym miejscu na świecie.
Opracowany poniżej materiał stylizowany jest na materiał dokumentalny, którego lektorem jest Mirosław Utta, będący jednocześnie narratorem gry w polskiej wersji językowej.
Opowieść o Syndrome Without A Name, niespotykanym syndromie powodującym bardzo rzadkie choroby, pozwoli nam wybrać się do Strefy Wykluczenia, gdzie jako członek ekspedycji badawczo-ratunkowej, będziemy się starali opanować dramatyczną sytuację tutejszego Instytutu.
Gra będzie w dużej mierze koncentrować się na rozwiązywaniu zagadek, poznawaniu przerażających miejsc, odkrywania ich sekretów oraz poszukiwania informacji co się zdarzyło przed naszym przybyciem.
- S.W.A.N. to intrygujący projekt, który wymyka się schematom. Jeśli mielibyśmy dokonać jakiejś klasyfikacji gatunkowej, to najlepszym określeniem byłby tutaj psychologiczny horror FPS z elementami gry logicznej i science fiction. Na graczy będzie czekać unikalna, pełna niepokojących i surrealistycznych elementów, historia nawiązująca zarówno do katastrofy w Czarnobylu, jak i fascynującego motywu nieznanych chorób – mówi CEO Art Games Studio S.A., Jakub Bąk.
- Pomysł na grę powstał w oparciu o dwa rzeczywiste elementy, czyli katastrofę elektrowni atomowej w Czarnobylu oraz choroby, które pozostają zagadką dla medycyny. Niepokojący świat, w jaki wejdą gracze, będzie więc czymś całkowicie unikalnym i jednocześnie fascynującym. Co ważne, S.W.A.N. powinien szczególnie mocno przypaść do gustu fanom gier z serii S.T.A.L.K.E.R., Silent Hill i Amnesia – wyjaśnia założyciel studia Volframe i pomysłodawca gry, Przemysław Kostrzewa.
S.W.A.N. zaliczy debiut w pierwszym kwartale 2021 roku. W późniejszym terminie gra trafi także na Nintendo Switch.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu