Niewielkie, niezależne studio Tanais Games pracuje nad psychologicznym horrorem point end click, nawiązującym klimatem do powieści Edgara Allana Poe, czy Howarda Philipsa Lovecraft'a.
W Saint Kotar, przenosimy się do małego, położonego w górach Chorwacji miasteczka Saint Kotar. Na pozór zwyczajne miejsce, skrywa mroczną tajemnicę. Gdy bliżej się mu przyjrzymy, okaże się, że wiele domostw zostało opuszczonych, okoliczne lasy zdają się być wrogie i niedostępne, a w powietrzu czuć zapach zgnilizny. Trójkę bohaterów poznajemy pod koniec października, roku 2006, gdy na zaproszenie miasta, przybywają do Saint Katar, by uczestniczyć w wystawie rzadkich średniowiecznych eksponatów. Przewodzi im Benedek Dohnany uniwersytecki profesor, studiujący średniowieczną historię, zawsze trzymający się zasad zawartych w Biblii. Mamy też Nikolay'a Kalyakina, który posiada dwa nałogi, obsesję starożytnych wykopalisk i morfinę oraz młodą dziennikarkę śledczą Vikrorię Nikolay, kobietę gotową rozwikłać każdą zagadkę. Zaraz po przybyciu stają się oni świadkami serii makabrycznych morderstw, związanych podobno z kultem szatana i magią. Sytuacja, w której się znaleźli, zmusza ich do zajęcie się sprawą. Wkrótce odkrywają coraz więcej mroczniejszych sekretów nie tylko tego miasteczka i jego mieszkańców ale ich samych.
Projekt, jak twierdzą twórcy, łączy w sobie klasyczną przygodówkę z mrocznym i ciężkim klimatem i rysunkową grafiką 2D. Gra pojawi się na Windows, Mac i Linux w 2017 roku.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu