Satisfactory 1.0: Oficjalna Data Premiera i Nowości

lubiegrac news Satisfactory 1.0: Oficjalna Data Premiera i Nowości
Satisfactory 1.0: Oficjalna Data Premiera i Nowości



redaktor | 8 lipca 2024, 11:20

Satisfactory, gra typu first-person open world o budowaniu fabryk, stworzona przez Coffee Stain Studios, wreszcie doczekała się daty premiery wersji 1.0. Po ponad czterech latach od debiutu w wczesnym dostępie (pierwotnie na Epic Games Store), pełna wersja gry ukaże się 10 września na PC.

Coffee Stain Studios, znane również z serii Goat Simulator, ogłosiło szereg kluczowych zmian, które pojawią się w wersji premierowej gry. Najważniejsze z nich dotyczą modyfikacji trybów zasobów dostępnych na mapie świata.

Zmiany w Rozmieszczeniu Zasobów

Większość redukcji węzłów dokonano w Północnym Lesie, aby zachęcić graczy do ekspansji w miarę postępów w grze. Węzły zasobów zostały rozproszone po całej mapie, umieszczone tam, gdzie ma to sens geograficzny, aby osiągnąć bardziej równomierne rozłożenie zasobów. Główne materiały, które zostały przemyślane, to Caterium, Siarka i Kwarc.

Dodatkowo, żelazo, miedź, węzły wapienia i gejzery wodne zostały rozsiane po mapie, aby ułatwić dostęp do podstawowych zasobów niezależnie od miejsca budowy fabryki. Węgiel także przeszedł zmiany, z nowymi węzłami dodanymi w pobliżu The Abyss, a także usuniętymi w kilku miejscach na mapie.

Ulepszenia Przepisów i Optymalizacje

W wersji Satisfactory 1.0 nastąpią zmiany w kosztach przepisów, aby umożliwić płynniejsze przejścia między fazami i poziomami gry, zwłaszcza w późniejszych etapach. Wymagania zostaną ogólnie złagodzone; na przykład Programowalne Rozdzielacze będą teraz korzystać z AI Limiters, a Generatory Geotermalne będą używać Highspeed Connectors, zamiast jak dotąd Superkomputerów.

Coffee Stain twierdzi, że dokonano znaczących postępów w optymalizacji gry, zwłaszcza w kwestii przycinek i wymagań pamięciowych, szczególnie dla tekstur. Gra, która została zaktualizowana do Unreal Engine 5 w zeszłym roku z ogromnymi korzyściami wizualnymi, teraz została przystosowana do wersji 5.3 silnika Epic. VRAM, NVIDIA DLSS/AMD FSR, renderowanie cieni, strumieniowanie poziomów i aktywni aktorzy w świecie gry zostały zoptymalizowane. Co więcej, roślinność nie będzie już niszczona przez pojazdy podczas jazdy, co nie tylko oszczędza moc obliczeniową, ale także wygląda znacznie lepiej.

Dedykowane Serwery

Na koniec, dedykowane serwery nie będą już uważane za eksperymentalne i zostały pozbawione wielu błędów.

Premiera Satisfactory 1.0 zapowiada się na jedno z najważniejszych wydarzeń roku dla fanów gier symulacyjnych i budowania. Nie przegapcie tej daty – 10 września!

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Tagi: premiera,
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners