Sea of Thieves zadebiutowało cztery dni temu i okazało się ciekawym zjawiskiem branżowym i być może również marketingowym. Jak produkcja została przyjęta?
Średnia na poziomie 65/100 na papierze wskazuje nam na bardzo przeciętny tytuł, który raczej w związku z tym nie powinien nikogo specjalnie interesować, jednakże mamy w tym wypadku do czynienia z różnicami pomiędzy jakością samej gry, a jakością rozgrywki.
W chwili obecnej (i pewnie w przyszłości również) mamy do czynienia z grą dającą zabawę w trakcie wspólnych sesji ze znajomymi, które zdecydowanie mogą dostarczyć graczom masę zabawy oraz satysfakcji z obecnych różnych elementów sprawiających, że mamy do czynienia ze sporą ilością zabawnych sytuacji.
Sytuacja jest dosyć dziwna, lecz ma jedno znaczenie - bez znajomych zabawa jest znacznie gorsza i jak łatwo można się domyślić, Rare będzie musiało naprawdę ciężko zapracować na ostateczny sukces.
Pierwsze oceny Sea o Theves (za opencritic):
80/100 - TrustedReviews,
70/100 - Twinfinite, GamesRadar+, Game Informer, Attack of the Fanboy,
65/100 - GearNuke, Destructoid,
60/100 - TechRaport, USgamer, EGM,
55/100 - CGMagazine,
50/100 - Gadgets 360,
40/100 - Gamers Heroes,
Sea of Thieves ukazało się na Xbox One oraz Xbox One X.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Hmmmm jakos mnie nie porywa