CyklCall of Duty przekroczyła gigantyczną granicę sprzedanych kopii!

lubiegrac news CyklCall of Duty przekroczyła gigantyczną granicę sprzedanych kopii!
CyklCall of Duty przekroczyła gigantyczną granicę sprzedanych kopii!



Tamer Adas | 5 maja 2019, 20:05

Cykl Call of Duty to wielka historia gier wideo, a także jedna z najbardziej spektakularnych przygód dla graczy. Jak widać także i w dziedzinie sprzedaży.
 
Jedna z najbardziej znanych serii zapewne już wkrótce będzie miała trochę jaśniejszą przyszłość. Albo jeszcze w maju przecieki medialne ujawnią nam najnowszy projekt Infinity Ward, albo dopiero na targa E3 2019 dowiemy się o tym gdzie tym razem będziemy wojować. 
 
 
Nim poznamy Modern Warfare 4 dowiedzieliśmy się, że gry z serii przekroczyły granicę przeszło 300 milionów kopii, co jest rezultatem imponującym, nawet na skalę całego globu.
 
Od 2003 roku obcujemy już nie tylko ze strzelaniem w czasach drugiej wojny światowej, ale także mieliśmy okazję zagościć w przyszłości czy teraźniejszość, gdzie także nie brakowało dla nas atrakcji.
 

[Komentarz redaktora] Rezultat nie można nikogo dziwić, ponieważ w ostatnich latach rekordy są bite niemalże z odsłony na odsłonę, choć zauważyć należy także to, że mieliśmy w trakcie pewne problemy na linii twórcy-wydawca-gracze, w efekcie czego atmosfera znacząco się pogorszyła jak również i sam odbiór niektórych odsłon. Tym razem raczej nie ma co się tego spodziewać, choć być może zaskoczymy się negatywnie jakimś niespodziewanym ruchem.

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

Komentarze [1]:
avatar TOM3K
dodano: 2019-05-11 22:31:24

Jakoś nie przekonują mnie tego typu motywy ale kto wie może kiedyś spróbuje i zmienie zdanie.

Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners