Polskie studio iFun4All wydało w lipcu grę Serial Cleaner na głownych platformach - PC, PS4 i XONE. Ta klimatyczna skradanka utrzymana w klimatach lat siedemdziesiątych ówczesnej Ameryki.
Grając w Serial Cleaner możemy odnieść wrażenie, że twórcy przesiąkli na wskroś takim filmami jak Rezerwowe Psy, Fargo czy Pulp Fiction. Serialowy bohater ma za zadanie oczyścić miejsce zbrodni, podobnie jak w filmie Tarantino czyszczony ma być samochód, czuwamy się więc w Wolfa czy w Nikitę. Wydawać by się mogło, że gra jest mało dynamiczna ale to tylko pozory, bo trzeba sporo się nakombinować żeby umknąć pościgowi po drodze sprzątając.
Serial Cleaner został jak na razie wydany na PC, PS4 i Xboxa One, ale już niebawem zadebiutuje także na Nintendo Switch. Wszystko to za sprawą podpisania aneksu umowy iFunAll z Curve Digital Entertainment oraz dzięki popularności jaką cieszy się konsolka.
"Razem z wydawcą, znamy potencjał 'Serial Cleanera' i doskonale wiemy, że możliwości sprzedaży, a co z tym związane rentowność tytułu nie kończy się na trzech, uznawanych dotychczas za główne, platformach. Stąd decyzja o wejściu z 'Serial Cleanerem' na najchętniej obecnie kupowaną konsolę. Zdecydowana większość przychodów ze sprzedaży gry na Switchu trafi do spółki już od dnia premiery" - powiedział prezes Michał Mielcarek.
Tytuł ukaże się na Nintendo Switch w cenie 14,99 euro oraz 11,99 funtów (około 63 złotych).
"Do tej pory gra we współpracy z wydawcą dystrybuowana była na platformach Sony PlayStation 4, Xbox One oraz komputerach PC działających pod systemami operacyjnymi Windows/ MacOS lub Linux, zaś na mocy przedmiotowego aneksu emitent rozpocznie prace nad implementacją gry na nowej platformie dystrybucyjnej - Nintendo Switch" – kontynuuje prezes krakowskiego studia. „Premiera gry na platformie Nintendo Switch planowana jest do końca IV kwartału 2017 r" .
Wszelkie zyski zostaną podzielone pomiędzy wydawce i iFunAll, ale w pierwszej kolejności zostaną przeznaczone na pokrycie kosztów produkcji. Trzeba jeszcze podkreślić, że akcje spółki zadebiutowały we wrześniu 2016 roku na rynku NewConnect, a samo studio (specjalizujące się w tworzeniu tytułów wykorzystujących "Real World-Data", czyli informacji ze świata rzeczywistego, która wpływa na rozgrywkę), to "córka" Bloober Team.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Moim zdaniem to tytuł tylko na Nintendo