Firma Acer i jej serwis pochwaliły się wynikami swojej usługi naprawy, która przebiega w ekspresowym tempie osiągając aż 90% napraw surządzeń w 5 dni!
Producent przeprowadził kolejne testy, które wskazały, że średnia ocena pracy serwisu w 2 i 3 kwartale 2018 roku wyniosła ponad 86%, co stanowi wzrost o dwa punkty procentowe względem pierwszych miesięcy mijającego właśnie roku. Na zgromadzone opinie składały się: łatwość kontaktu, wiedza i uprzejmość konsultanta, usługi kurierskie, jakość naprawy czy jakość produktu.
Całkowita liczba napraw które zostały zrealizowane w ciągu 5 dni wyniosła ponad 90%, co doskonale obrazu jak wysokiej jakości standardy są trzymane podczas całego procesu.
Kontrola jakości, szybkości i zadowolenia klientów korzystających z usług serwisu została przeprowadzona przez niezależną, zewnętrzną firmę. W ramach tego badania weryfikacji uległy następujące elementy jak:
średni czas oczekiwania na połączenia z konsultantem (AQT),
czas wykonania naprawy,
ocena kontaktu z infolinią,
ocena pracy serwisu,
ocena usług kurierskich,
ogólny poziom zadowolenia klienta z usług serwisu.
Najlepszym miesiącem we wspomnianym okresie był lipiec, kiedy udało się zwrócić naprawiony sprzęt w 97% przypadkach w 5 lub mniej dni. Również lipiec został miesiącem, w którym satysfakcja klientów z jakości świadczonych usług okazała się najwyższa. Przy czym tym razem średnia ocena serwisu w tym wypadku wyniosła 90%.
W całym Q2 średni czas oczekiwania na połączenie z konsultantem nie przekroczył jednej minuty, a wartość ta była niezmienna dla każdego miesiąca. Miała również wpływ na wysoką ocenę obsługi klienta.
Serwis Premium, to obecnie trwająca promocja oferująca gwarancję naprawy door-to-door w 5 dni albo zwrot 100% wartości zakupu. Objęte są nią modele z serii Swift i Spin oraz Predator.
Acer oferuje również 2-letnią gwarancję Acer On-Site na wybrane laptopy z serii Travelmate. Producent w przypadku awarii produktu naprawi go u samego klienta. Właściciel laptopa nie musi nawet rozstawać się ze swoim sprzętem, gdyż jest on serwisowany zdalnie bądź bezpośrednio do właściciela wysyłana jest obsługa techniczna.
Zakup produktu Acer z serii Professional i spełnienie określonych warunków promocji, pozwala na skorzystanie z wyjątkowej oferty gwarancji niezawodności. W ramach tej akcji użytkownik otrzyma w ramach rekompensaty zwrot 100% wartości zakupu, jeśli w ciągu pierwszego roku wystąpi usterka wymagająca naprawy gwarancyjnej.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu