Agata Dudek | 3 października 2021, 18:00
Sherlock Holmes Chapter One, gra zaprezentowana na nowym zwiastunie, tym razem prezentującym system walk i umiejętności młodego detektywa Holmesa.
Studio Frogwares zaprezentowało zupełnie nowy zwiastun ze swojej najnowszej produkcji, przygodowej gry akcji z serii Sherlock Holmes - Sherlock Holmes Chapter One. Tym razem zwiastun skupiony jest na walkach i prezentacji umiejętności młodego detektywa i prezentuje jego sposób rozbrojenia i dezorientacji przeciwników.
Nowy zwiastun przygodówki Sherlock Holmes Chapter One prezentuje walkę i sposób, w jaki została ona wbudowana w grę, aby pasowała do charakteru Sherlocka. Gracz będzie musiał walczyć mądrze, ale będzie także ginął, mierząc się w kolejnych próbach.
Twórcy skupiają się na tym, że postać, w którą przyszło nam się wcielić, czyli tytułowy Sherlock Holmes to raczej osoba działająca mózgiem, a nie wojownik, więc walka została skonstruowana w taki sposób, by to odzwierciedlać. Trzeba pamiętać, że nie wytrzyma on każdego uderzenia, więc gracz będzie zmuszony się ruszać i sprytnie korzystać z osłon. Wykorzystywany będzie tryb koncentracji. Pozwala on poznać zagrożenia środowiskowe, które spowolnią i ogłuszą wrogów. Będzie można wykorzystywać także narzędzi, takich jak tabakiera, którą można oszałamiać wrogów w dystansie. Zwiastun prezentuje także serię ciosów.
Kluczową częścią walki jest także obalenie, które jest nieśmiercionośne i często jest to bardzo potrzebna, a nawet preferowana opcja. Gracz, w razie potrzeby może także zastrzelić przeciwnika, ale to nie spodoba się jego towarzyszowi Jonowi, który to skomentuje. takie uczynki mogą także zaważyć na relacjach tych dwojga. Podobnie wpłyną na to wybory i decyzje, jakich gracz dokona. Dla nie chcących walczyć, albo nie potrafiących, jest możliwość całkowitego pominięcia walki.
Przeczytaj również: Przedsprzedaż Sherlock Holmes Chapter One na GOG.com, wraz z dwiema grami gratis
Jesteśmy świadomi tego, że walka jest postrzegana jako świetny dodatek dla niektórych, a dla innych jako element zaburzający immersję. Dlatego też zaprojektowaliśmy walki jako ważne elementy niektórych zadań, ale także pozwalamy na dostosowanie poziomu trudności lub nawet całkowite pominięcie ich, jeśli nie odpowiada ci ich tempo. Rezultaty tego, w jaki sposób wykonujesz zadania bojowe, mają niewielki wpływ na twoją grę, ale nie do tego stopnia, byś wyłączając je tracił obszerną zawartość lub utrudniał sobie postępy - Yaroslav Martyniuk, Game Designer, Frogwares
Premiera gry w wersji na PC (Steam, Epic, GOG), PS5, Xbox Series X/S już 16 listopada oraz w późniejszym terminie na PS4 i Xbox One.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu