redakcja | 4 października 2024, 16:28
Nowa odsłona serii Sid Meier’s Civilization stawia na dostępność, umożliwiając uruchomienie gry na szerokim zakresie urządzeń. Studio Firaxis Games zapewnia, że Civilization VII będzie działać płynnie nie tylko na najnowszych podzespołach, ale także na starszych komputerach. Dzięki temu produkcja ma trafić do szerokiego grona graczy, bez konieczności modernizacji sprzętu.
Twórcy gry ujawnili oficjalne wymagania sprzętowe, które zaspokoją potrzeby zarówno użytkowników preferujących minimalne ustawienia, jak i tych, którzy oczekują najwyższej jakości grafiki. Szczegóły konfiguracji przedstawiają się następująco:
Produkcja pozwoli na pełne wykorzystanie mocy obliczeniowej najnowszych podzespołów w trybie ultra, jednak deweloperzy zadbali, by gra była przystępna nawet na starszych konfiguracjach.
Przeczytaj także:
Gra zostanie wydana zarówno na komputerach osobistych, jak i konsolach takich jak PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S oraz Nintendo Switch.
“Naszym celem było stworzenie gry, która będzie cieszyć zarówno nowych graczy, jak i weteranów serii, bez względu na ich sprzęt” - komentuje zespół deweloperski Firaxis Games.
Premiera zaplanowana jest na 11 lutego 2025 roku, co daje graczom czas na dostosowanie swojego sprzętu do zalecanych konfiguracji, jeśli zamierzają cieszyć się grą na najwyższych ustawieniach.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: informacje prasowe
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu