Tamer Adas | 26 czerwca 2023, 10:10
Oficjalnie dowiedzieliśmy się, że jedyny europejski wydawca na rynku chińskim Silk Road Games zajmie się wydaniem Chinach aż 3 polskich, hitowych symulatorów w Polsko! Jakimi tytułami zajmie się spółka z Grupy PlayWay?
Polski wydawca i jedyny reprezentant Europy na rynku chińskim spółka Silk Road Games zdecydował się zdradzić, że już niebawem właśnie w Państwie Środka spodziewać się można wprowadzenia w drugim kwartale tego roku takich hitów jak Cooking Simulator (od Big Cheese Studio), Ultimate Fishing Simulator (od Ultimate Games) oraz House Flipper (od Frozen District).
Zapoznaj się również z: Gry Star Wars, czyli jakie propozycje ze świata Gwiezdnych Wojen zmierzają na rynek?
Na komputerach osobistych niebawem gracze mogą się spodziewać zagoszczenia hitowych symulatorów, które mają okazję pokazać się z mocnej strony w branży, w składzie której znajduje się aż 660 milionów aktywnych graczy. Firma Roberta Włodarczyka oraz Wojciecha Dutkiewicza chcą w ten sposób wesprzeć rodzime spółki na specyficznym rynku.
Warto jednocześnie odnotować, że wejście do Chin wymaga szeregu działań, aby móc zostać dopuszczonym od testów przez ocenę merytoryczną oraz uzyskanie kodu ISBN, co jest wymagane przez lokalnych dystrybutorów. Zespół deweloperski może liczyć na wsparcie między innymi Roberta Lewandowskiego, który zdecydował się zaufać zarządowi oraz pozyskać przeszło 10% akcji.
Przeczytaj też:
Chiński rynek gier dla reszty świata to nadal zagadka. Wielu chce się tam dostać, ale proces ten nie jest prosty. Wychodząc temu naprzeciw i korzystając z naszego wieloletniego doświadczenia, dystrybuujemy treści, opierając się na estetyce starego kontynentu z zachowaniem najnowszych trendów w gamingu - z uszanowaniem kultury, mentalności i zasad panujących w Chinach. Jestem przekonany, że polskie produkcje, które wprowadzimy do Chin, podbiją serca chińskich graczy, a nam pomogą w rozwoju biznesu - mówi Łukasz Robert Włodarczyk, współzałożyciel Silk Road Games.
W perspektywie kilku lat chcemy wprowadzić kilkanaście dużych tytułów na chiński rynek. Jednym z największych wyzwań stojących przed nami, jest przekonanie twórców gier do tego, że warto zainwestować czas i środki w dostosowanie ich produkcji do wymagań rynku chińskiego oraz wejście na formalną ścieżkę uzyskania licencji. Wiele osób uważa, że uzyskanie licencji jest bardzo trudne i to prawda, ale my znaleźliśmy formułę, jak ten proces sprawnie realizować. W przyszłości zamierzamy także wydawać gry chińskie na globalnym rynku, o co poprosili nas sami Chińczycy - zapowiada Wojciech Dutkiewicz, współzałożyciel Silk Road Games.
Jego siła oddziaływania (Roberta Lewandowskie - dop. red.), jeśli chodzi o rynek chiński, jest bardzo duża i wierzymy, że będzie to dodatkowe wsparcie w naszej wspólnej drodze do sukcesu - wyjaśnia Łukasz Robert Włodarczyk.
Big Cheese Studio S.A. oraz PlayWay S.A. są notowane na głównym parkiecie GPW.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu