Epic Games poinformowało o tym, że ich silnik Unreal Engine doczekał się aktualizacji wprowadzającej pełnoprawne wsparcie dla PlayStation 5 i Xbox Series X.
Twórcy jednego z najbardziej popularnych silników w branży gier wypuścili do systemu aktualizację wprowadzającą pełnoprawne wsparcie dla platform nowej generacji.
Aktualizacja 4.25 wprowadza twórców w nową generację konsol...
Od wersji 4.25 będziemy mogli wykorzystać pełny zakres narzędzi, mogąc projektować swój tytuł w pełni na konsolę Xbox Series X oraz PlayStation 5. Ponadto firma ogłosiła, że w najbliższych miesiącach pojawiać się będą kolejne poprawki i nowości związane z optymalizacją poszczególnych tytułów właśnie na te platformy.
Unreal Engine niebawem z nowym systemem odpowiedzialnym za dźwięk
Już teraz wiemy, że za jakiś czas dostępny będzie autorski system tworzenia udźwiękowienia wraz z systemem sub systemów oraz wsparcia dla rozgrywki wieloosobowej oraz crossplay'u.
Nad czym jeszcze pracuje Epic Games? Niagata VFX, Chaos physics czy też Microsoft HoloLens 2
W fazie testów znajdująca się dwa potencjalnie interesujące rozwiązania - Niagata VFX oraz Chaos physics, które mają spore szanse w dłuższej perspektywie czasu zagości we flagowym produkcie studia jakim jest Fortnite. Ponadto twórcy współpracują nad zwiększeniem wsparcia dla gogli mieszanej rzeczywistości Microsoft HoloLens 2 oraz dla ray tracingu obliczanego w czasie rzeczywistym.
Czy coś nowego mówią nam wprowadzone nowości? Z pewnością wskazują nie tylko na szybkie działania giganta branży gier, ale także potwierdzają, że jej flagowy tytuł zapewne już na starcie będzie dostępnych na urządzeniach, gdzie ma szansę rozbłysnąć chociażby za sprawą wyższego poziomu odświeżania w postaci kreowania 120 klatek na sekundę.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu