Agata Dudek | 22 kwietnia 2024, 23:35
SkyShowtime, najmłodsza platforma streamingowa, jako pierwsza globalnie, także w naszym kraju wprowadzi nowy plan subskrypcji, obejmujący reklamy. SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłaszają związane z tym partnerstwo reklamowe, dotyczące sprzedaży reklam, jakie pojawiać się będą w serwisie SkyShowtime. Nowa, tańsza subskrypcja zbliża się wielkimi krokami.
SkyShowtime, serwis streamingowy, który na wypełnionym po brzegi rynku SVOD pojawił się najpóźniej, jako pierwszy, w sposób globalny, na wszystkich rynkach, gdzie jest dostępny wprowadzi nowy plan z reklamami. SkyShowtime i Paramount Advertising International podpisali umową, która bezpośrednio wiążę się z wprowadzeniem reklam i ich dystrybucją na platformie SkyShowtime. Co to oznacza dla użytkowników serwisu? Kiedy pojawi się nowy plan abonamentu?
Przeczytaj również: Retro strzelanka Beyond Sunset z aktualizacją PRELUDE i ścieżką dźwiękową Karla Vincenta
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły zawarcie umowy na wyłączność. Na jej mocy Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime. Stanie się to na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad 20 europejskich rynkach. Paramount będzie wyłącznym przedstawicielem serwisu w zakresie sprzedaży reklam.
Hristina Georgieva, Chief Business Officer w SkyShowtime: Nawiązanie współpracy z Paramount w ramach umowy na wyłączność, tuż przed uruchomieniem naszej nowej subskrypcji z reklamami, jest dla nas powodem prawdziwej satysfakcji. Oprócz zapewnienia naszym członkom wyboru, dodajemy nowe źródło przychodów na wszystkich naszych rynkach.
Prezes Paramount ds. sprzedaży reklam na rynkach międzynarodowych, Lee Sears: Dzięki wykorzystaniu naszych bliskich relacji z niektórymi z wiodących światowych marketerów, wyjątkowej ofercie produktowej i innowacyjnej technologii, Paramount Advertising jest idealnym partnerem dla SkyShowtime. Zbudujemy wartość dla naszych partnerów, dostarczając reklamodawcom możliwość efektywnych zakupów przestrzeni reklamowej na globalnych franczyzach, serialach i filmach SkyShowtime wraz z szeroką gamą zasobów wideo jakości premium Paramount.
Z dniem jutrzejszym SkyShowtime powiększy swój plan subskrypcji o możliwość tańszego abonamentu z reklamami. Subskrypcja Standard z reklamami będzie zawierając średnio cztery do pięciu minut reklam na godzinę.
Przeczytaj również: Top 10 Prime Video - najpopularniejsze obecnie seriale i filmy platformy od Amazon
Wprowadzając subskrypcję Standard z reklamami, serwis SkyShowtime daje użytkownikom możliwość korzystanie z planu z reklamami, albo bez nich, w dwóch atrakcyjnych cenach, które nie zostały podane w komunikacie. Oferując wszystkim swoim klientom dwa rodzaje subskrypcji, platforma nadal będzie dostarczać treści premium, i możliwość swobodnego wyboru.
Z opcji Standard z reklamami będą mogli skorzystać użytkownicy na wszystkich ponad 20 rynkach, na których dostępny jest serwis SkyShowtime, tzn. w Albanii, Andorze, Bośni i Hercegowinie, Bułgarii, Chorwacji, Czarnogórze, Czechach, Danii, Finlandii, Hiszpanii, Niderlandach, Kosowie, Macedonii Północnej, Norwegii, Polsce, Portugalii, Rumunii, Serbii, Słowacji, Słowenii, Szwecji i na Węgrzech.
CEO SkyShowtime, Monty Sarhan: Od samego początku w SkyShowtime zależało nam na dotrzymaniu postanowienia o dostarczaniu doskonałej rozrywki w atrakcyjnej cenie. Wprowadzenie subskrypcji z reklamami jest kolejnym krokiem w ewolucji naszej usługi – w czasach, gdy odbiorcy szukają większego wyboru i elastyczności. Cieszymy się, że jesteśmy pierwszym serwisem streamingowym, który oferuje konsumentom na wszystkich rynkach opcję z reklamami.
O wprowadzeniu niebawem tańszego abonamentu z reklamami na SkyShowtime pisaliśmy już Wam na łamach naszego serwisu. Wtedy mówiło się, że zmiany nastąpią 22 kwietnia, czyli z dniem dzisiejszym.
Ostatecznie przedstawiciele serwisu potwierdzili ostateczną datę zmian. Tańszy pakiet z reklamami będzie możliwy do wykupienia, we wszystkich krajach, gdzie platforma jest dostępna, od 23 kwietnia 2024 roku. Tym samym SkyShowtime stanie się pierwszym dużym serwisem streamingowym, który jednocześnie uruchomi subskrypcję z reklamami na wszystkich swoich rynkach.
Jak dowiadujemy się z komunikatu, oba plany subskrypcji obejmować będą te same treści. Plan będzie różnił się jedynie pojawiającymi się w serwisie reklamami, które przerywać będę emisję filmu, serialu czy programu.
Przeczytaj też: Netflix królem steramingu w Polsce, HBO Max, Prime i Disney mocno w tyle. Oto raport kończący pierwszy kwartał 2024 roku
W obu przypadkach będzie można na platformie SkyShowtime obejrzeć produkcje oryginalne, filmowe hity czy seriale lokalne. Wśród nich:
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: Informacja prasowa
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu