Maciej Gaffke | 30 maja 2022, 20:00
Sony poinformowało, że w najbliższych latach będzie inwestowało w gry-usługi. Z każdym rokiem zwiększy się ilość tytułów, które trafią do graczy.
Jim Ryan, dyrektor PlayStation, zdecydował się postawić na gry-usługi. Firma zauważyła potencjach w tych produkcjach i będzie chciała jak najbardziej rozwinąć ten obszar. Przedstawiono także liczbę takich gier, które mają pojawić się konkretnym roku.
Zapoznaj się także z: Zbiórka na wydanie gry planszowej Crossroads Inn: The Innkeeper's Creed prawie zakończona. Twórcy przygotowali dla wspierających specjalną figurkę
W tym roku Sony zaplanowało wydanie 3 tytułów, w których gracze mają usługi na żywo. W 2023 ich liczba ma zwiększyć się do 6, w 2024 do 10, a w 2025 do 12. Czy Sony naprawdę opłaca się inwestować w takie produkcje kosztem gier przeznaczonych dla jednego gracza?
Widocznie tak. Przypomnijmy, że według wcześniejszej zapowiedzi firma chciała wydać do 2026 roku 10 gier-usług. Ta liczba uległa zmianie w ciągu kilku miesięcy od ogłoszenia.
Gry-usługi generują spore dochody, więc nie powinno dziwić, że to będzie główny powód inwestycji. Jako przykład takiej produkcji można podać GTA Online, które po raz pierwszy pojawiło się w 2013 roku i do teraz jest chętnie grywalne. Jeśli Sony uda się stworzyć i wypromować swoje gry na podobnym poziomie, to mogą czerpać z nich zyski przez kilka dobrych lat.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://www.gamespot.com/articles/sony-projects-launching-12-live-service-games-by-2025/1100-6503924/
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu