Maciej Gaffke | 12 lipca 2022, 12:00
Sony niedawno zaprezentowało swoją nową markę sprzętu gamingowego i stara się jak najszerzej ją wypromować wśród odbiorców. W tym celu chce nawiązać współpracę z wieloma profesjonalnymi graczami esportu.
Przedstawiciele Sony porównali swoją strategię do firmy odzieżowej Nike, która stawia na współpracę ze znanymi sportowcami, aby nosili ich ubrania. Dzięki temu, większość fanów i widzów chce kupić te produkty. Czy to samo może udać się z INZONE?
Zapoznaj się także z:
Przypomnijmy, że jak na razie marka INZONE składa się z trzech zestawów słuchawkowych oraz dwóch monitorów, które trafiły już do sprzedaży. Ten sprzęt od Sony będzie wykorzystywany podczas tegorocznego EVO, a także w Valorant Champions Tour. Japoński gigant jednak przede wszystkim chce stawiać na profesjonalnych graczy.
Jeden z wiceprezesów Sony, Kazuo Kii, powiedział, że firma chce współpracować z wieloma profesjonalnymi graczami podczas promocji INZONE. Niektórych zawodników ogląda naprawdę sporo użytkowników, którzy często pytają się, jakie urządzenia były wykorzystywane w transmisji.
Sony uważa, że to może być strzał w dziesiątkę. Tym bardziej że z czasem mają pojawić się kolejne urządzenia pod marką INZONE.
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://www.pushsquare.com/news/2022/07/sonys-goal-is-to-become-the-nike-of-gaming-gear
Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu