Sony chce być jak Nike. Japońska firma będzie stawiać na promocję INZONE przez profesjonalnych graczy

lubiegrac newsy hardware Sony chce być jak Nike. Japońska firma będzie stawiać
Sony chce być jak Nike. Japońska firma będzie stawiać na promocję INZONE przez profesjonalnych graczy



Maciej Gaffke | 12 lipca 2022, 12:00

Sony niedawno zaprezentowało swoją nową markę sprzętu gamingowego i stara się jak najszerzej ją wypromować wśród odbiorców. W tym celu chce nawiązać współpracę z wieloma profesjonalnymi graczami esportu. 

Przedstawiciele Sony porównali swoją strategię do firmy odzieżowej Nike, która stawia na współpracę ze znanymi sportowcami, aby nosili ich ubrania. Dzięki temu, większość fanów i widzów chce kupić te produkty. Czy to samo może udać się z INZONE?

Zapoznaj się także z:

 

Przypomnijmy, że jak na razie marka INZONE składa się z trzech zestawów słuchawkowych oraz dwóch monitorów, które trafiły już do sprzedaży. Ten sprzęt od Sony będzie wykorzystywany podczas tegorocznego EVO, a także w Valorant Champions Tour. Japoński gigant jednak przede wszystkim chce stawiać na profesjonalnych graczy.

Jeden z wiceprezesów Sony, Kazuo Kii, powiedział, że firma chce współpracować z wieloma profesjonalnymi graczami podczas promocji INZONE. Niektórych zawodników ogląda naprawdę sporo użytkowników, którzy często pytają się, jakie urządzenia były wykorzystywane w transmisji. 

Sony uważa, że to może być strzał w dziesiątkę. Tym bardziej że z czasem mają pojawić się kolejne urządzenia pod marką INZONE.

 

Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!

źródło: https://www.pushsquare.com/news/2022/07/sonys-goal-is-to-become-the-nike-of-gaming-gear

Gra: Valorant
Komentarze [0]:
Copyright © lubiegrac.pl.

Wszelkie Prawa Zastrzeżone.

Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.

Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu
Lubiegrac.pl

reklama

redakcja

regulamin

rss

SocialMedia

Partners