Sony oficjalnie przeprosiło za zauważalne zamieszanie, problemy oraz brak dostępności PS5 w ramach zamówień przedpremierowych. Nowa partia konsol niebawem.
Na całym świecie pojawiły się problemy z zamówieniami przedpremierowymi PlayStation 5, choć nieco mniejsze są one chociażby w Polsce, pozostało jeszcze parę modelu Digital Edition, a także jedna z dużych sieci jeszcze nie udostępniła swojego sprzętu.
Niemniej od kilku dni trwało spore zamieszanie, włączając w to nawet Amazona, który w swojej ojczyźnie ostrzega, że może mieć spore problemy z dostarczeniem urządzeń na czas.
Krótki komunikat na Twittrze jest dość bezpośredni, niestety nie podający zbyt wielu szczegółów oraz wieńczący się ogólnikowym chaosem, że kolejne PS5-tki będą dostępne do końca tego roku.
Niestety wszystko jest ogólnikowe, przez co tak naprawdę sytuacja nie zmieni się w oczach wielu graczy czy zwykłych klientów zainteresowanych nowym urządzonkiem, które może ponownie szybko zniknąć ze sprzedaży.
Warto docenić korporację za przyznanie się do błędów oraz za problemy które wynikły z tego powodu, to zawsze warte podkreślenia oraz docenienia. Niemniej nie możemy zapominać także o tym, że zdecydowano się opracować premierę dwuczęściową, dodatkowo wprowadzającą sporą dawkę chaosu.
Niestety wbrew zapewnieniom faktycznie korporacja ma problemy związane z dostępnością, logistyką oraz dystrybucją swojego nowego, flagowego urządzenia, co miało nie mieć miejsca.
Let’s be honest: PS5 preorders could have been a lot smoother. We truly apologize for that.
Over the next few days, we will release more PS5 consoles for preorder – retailers will share more details.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu