Maciej Gaffke | 21 kwietnia 2022, 20:00
Sony, podobnie jak Microsoft, pracuje nad wprowadzeniem reklam do darmowych gier dostępnych na konsolach PlayStation.
W sieci pojawiły się informacje, że Sony chce wprowadzić system z reklamami, które będą pojawiać się w darmowych grach. Podobne prace prowadzi Microsoft, o czym informowaliśmy kilka dni temu.
Zapoznaj się także z: Wybieraj albo umieraj, recenzja filmu grozy od Neflix. Przeklęta gra bez realizacji potencjału!
Za mało reklam podczas grania? Sony chce naprawić ten "błąd" i dostarczyć użytkownikom dodatkową porcję sponsorowanych materiałów. Prace trwają już od 18 miesięcy i jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, to tego typu monetyzacja w darmowych grach może pojawić się pod koniec tego roku. Takie rozwiązanie ma też zachęcić deweloperów do dalszego tworzenia propozycji właśnie F2P.
Reklamy w tych grach mają wyglądać naturalnie, to znaczy, że będą pojawiać się na przykład na ścianach czy innych dostępnych powierzchniach w danej produkcji. Mają być też materiały filmowe, jeśli gracz zdecyduje się je obejrzeć, to może otrzymać nagrodę w postaci nowego awatara lub dodatkowego wyposażenia.
Jeszcze nie mamy żadnych szczegółów o tym, jak będzie działał system reklamowy opracowywany przez Sony. Jednak wydaje się, że ta opcja przyciągnie wielu potencjalnych reklamodawców, którzy będą zainteresowani taką opcją. Pojawia się tylko pytanie, czy ilość reklam nie przeszkodzi graczom w dobrej zabawie podczas rozgrywki?
Śledź nas na google news - Obserwuj to, co ważne w świecie gier!
źródło: https://www.gamespot.com/articles/sony-is-also-planning-an-in-game-ads-program-similar-to-xbox-report/1100-6502650/
Komentarze [0]:Wszelkie Prawa Zastrzeżone.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu